ריץ דייט הכרויות

לא אחת קורה שיש פער בין מצבו הפיננסי של אדם מצד אחד, לבין מצבו החברתי או האישי מצד שני. לכאורה, אדם שהוא בעל ממון אמור להיות גם בעל משפחה תומכת ויכולות חברתיות גבוהות, למעשה, קורה לא אחת שאדם כזה מוצא את עצמו בגפו, כאשר הדרך היחידה העומדת בפניו להיכנס למערכת יחסים הינה סוג היחסים הקרוי ריצ' דייט – יחסים המבוססים על תמיכה כספית בתמורה לליווי נשי במצבים שונים, החל בליווי לאירועים פרטיים, עבור דרך אירועים משפחתיים וכלה בליווי ותמיכה באירועים ציבוריים שבהם נהוג להגיע בליווי של בת זוג. המונח שוגר דדי הולם ביותר את הסוג הזה של יחסים. מהו בעצם שוגר דדי ומה המונח הזה בדיוק אומר? היכן ניתן למצוא בין או בת זוג במתכונת שצוינה לעיל? בשורות הבאות נתעמק מעט הסוגיות הללו.

שוגר דדי, תמיכה כספית ומה שביניהם

שוגר דדי הוא הכינוי שהתקבע לאדם עשיר הלוקח תחת חסותו אישה יפה ואינטילגנטית, שהופכת לבת הלוויה שלו באירועים כאלה תמורת תמיכה כספית. למעשה, מדובר בבת זוג חברתית, כאשר מידת העומק של היחסים תלויה בשני הצדדים, אבל רמת המחויבות האישית בה היא נמוכה יחסית ותלויה ברצונו הטוב של כל אחד מהם. הסוג הזה של יחסים מתאים לגברים ונשים המחפשים קשר שיענה על הציפיות שלהם מצד אחד, אבל לא יחנוק ולא יגביל אותם מצד שני, הן מבחינת המחויבות והן מבחינת אורך הזמן הצפוי של הקשר.

ריץ דייט הכרויות

היכן ניתן למצוא בני זוג במתכונת שצוינה

במדורי המודעות בעיתונים יומיים ושבועיים רבים וכמובן באתרי הכרויות לעשירים ניתן למצוא מודעות המפרסמים גברים המעוניינים לתמוך בנשים יפות ואינטליגנטיות. עם זאת, אחת הדרכים היותר בטוחות להשיג בן או בת זוג ללא חשש מבעיות או הונאות, הינה אתר ריצ' דייט. האתר מאפשר בחינה של בני הזוג הפוטנציאליים, על מנת לעמוד על הכוונות שלהם ולמנוע ממי שלא יכול לעמוד במחויבויות שנטל על עצמו לקחת חלק בפעילות. מי שמעוניין לחפש בת זוג ומי שמעוניינת למצוא שוגר דדי, מוזמנים להיכנס לאתר וליהנות משירות איכותי ואישי. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב לפתרון של בעיה אישית וחברתית ויצירת קשר שיהיה קונסטרוקטיבי לשני הצדדים כאחד.