צילום קווי ביוב

אחת הבעיות החוזרות ונשנות בכל מבנה, ובעיקר במבנים ובבתים ישנים, הינה בעיה של פיצוצים בצנרת הביוב מצד אחד, ומצד שני של סתימות חוזרות ונשנות הגורמות להצפות ולבעיות אחרות. עד לא מכבר, זיהוי מדויק של הבעיה היה בעייתי, שלא לומר בלתי אפשרי. בדרך כלל התבססה ההערכה באשר למיקום הסתימה או הפיצוץ על הניסיון המצטבר של האינסטלאטור. אף שאין לזלזל בניסיון הזה ואף שיש לו משמעות רבה, עדיין קרה לא אחת שזיהוי מוקד הבעיה היה שגוי, או שלא זוהתה העובדה שיש יותר ממוקד אחד לבעיה. צילום קו ביוב נועד לפתור אחת ולתמיד את הבעיה ולזהות בצורה ברורה ומוחלטת את מקור הנזילה או הסתימה. מהו צילום ביוב ומה הקשר בינו לבין טיפול יעיל בנזילה או בסתימה? כיצד מתבצע הצילום בביוב? בשורות הבאות נביא תשובות ברורות לשאלות הללו.

צילום קווי ביוב המומחים לאינסטלציה
צילום קווי ביוב המומחים לאינסטלציה

הקשר בין צילום קווי ביוב לטיפול יעיל באינסטלציה

על מנת שניתן יהיה לטפל ביעילות בסתימה בצנרת או לחילופין בפיצוץ ובנזילה ממנה, יש צורך תחילה לזהות בצורה מוחלטת את מקור הבעיה. זיהוי שגוי, או זיהוי של מקור אחד לבעיה בעוד שיש יותר ממקור אחר, עלול לפגום באיכות הטיפול ולגרום לכך שבתוך זמן קצר יתעורר הצורך בטיפול נוסף. צילום קווי ביוב בטכנולוגיה מודרנית ומתקדמת, תורם לזיהוי מדויק ומוחלט של מקור הבעיה בצנרת. צילום כאמור משקף גם את חומרת הבעיה ומאפשר לאיש המקצוע להעריך בצורה מדויקת הן את אורך הזמן שיידרש לטיפול בה והן את האמצעים שיידרשו לשם כך.

כיצד מתבצע צילום קווי ביוב

צילום קי ביוב מתבצע באמצעות סיב אופטי המוחדר לתוך הצנרת. הסיב הזה מאפשר להעביר תמונה איכותית הישר למסך שמולו עומד איש המקצוע המבצע את הצילום. בעבר הלא רחוק נחשב צילום מהסוג הזה ללא יותר מאשר מדע בדיוני. נכון להיום מבוצעים צילומים כאלה חדשות לבקרים, והם חוסכים זמן רב וגם לא מעט עבודה וממון שהיו מושקעים בניסיונות לאתר את מקור התקלה בצנרת. המומחים לאינסטלציה מתמחים בביצוע צילום קווי ביוב, זיהוי מקור הבעיה וטיפול יעיל ומהיר. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב בטיפול יעיל בצנרת שלכם.