צילום ביוב באמצעות צילום מקצועי

אחת הבעיות היותר חמורות שעשויות להתעורר מעת לעת בבתים פרטיים ובמבנים משותפים, הינה בעיית הרטיבות המתפשטת במבנה בעקבות נזילה מהצנרת. מבחינת אנשי המקצוע בתחום, המלאכה הקשה ביותר לביצוע היא מלאכת הזיהוי של המקום המדויק שממנו מתרחשת הנזילה. זאת וגם זאת – לעיתים קורה שהנזילה מתרחשת בכמה מוקדים בו זמנית, דבר שקשה למדיי לזהות בעין בלתי מזוינת. אמנם אנשי מקצוע מיומנים יכולים לזהות בחלק מהמקרים, ולו גם בצורה מוערכת, את מקום הנזילה, אבל מדובר בזיהוי העירבון מוגבל. צילום ביוב באמצעות צילום מקצועי יכול לגלות כל בעיה לאורך צנרת הביוב ולמקד את מציאת הפתרונות במקום הרצוי ולא במקומות אחרים. מהו צילום ביוב ומה המשמעות שלו? כיצד מתבצע צילום מקצועי של קווי ביוב?

צילום ביוב – המשמעות והתועלת

צילום ביוב, או צילום קווי ביוב, הוא פעולה שהמטרה שלה היא לאבחן ולאתר באופן המדויק ביותר את מיקום של תקלה בצנרת ואת המהות של התקלה. ככל שהמידע על אופי התקלה והמיקום שלה יהיה איכותי ומדויק יותר, כך תהיה אפשרות למקד את פעולת התיקון או האיטום של הצנרת ולהימנע מפיזור מיותר של המאמצים. אם בעבר היה הניסיון של האינסטלאטור או של המומחה לדבר אמצעי היחידי לאיתור הנזילה, מוקד הרטיבות או החסימה בצנרת, הרי שהיום באמצעים המודרניים, ניתן לאתר את כל התקלות במהירות. לאיתור מהיר ומדויק של התקלות יש גם משמעות כספית, שכן התמקדות בתקלה ותיקון מהיר שלה חוסכות ממון רב, שאחרת היה מוקדש לעיתים מזומנות לטיפול בתקלות שלא היו ולא נבראו, או לחילופין לטיפול בתקלה אחת והזנחת תקלה אחרת.

צילום מקצועי של קווי ביוב ואינסטלציה

צילום מקצועי של קווי ביוב מתבצע כיום באמצעות סיב אופטי המוחדר אל תוך הצנרת. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת להחדיר סיב כזה בקלות, תוך שהסיב הזה יכול להגיע למרחק ארוך בצנרת ולעלות על תקלות משמעותיות יותר וגם אלה שהן משמעותיות פחות, אבל יש להן פוטנציאל להתפתח. הסיב האופטי נמצא בתוך הצנרת ואיש המקצוע מנטר את התמונות על מסך מחשב ויכול לזהות באופן המדויק ביותר היכן יש תקלה והיכן יש סתימה הדורשת התערבות. בשיטה הזאת אפשר לבצע גם כמה פעולות שעשויות לתרום לפעילות תקינה של מערכת האינסטלציה. יש לכם בעיה? מעוניינים לזהות בצורה המדויקת ביותר את המקור שלה? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם, הם יסייעו לכם באיתור תקלות בצנרת ובביצוע מהיר ויעיל של התיקונים.