פרו בונו במשרדי עורכי דין פרטיים

עורכי דין בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, נמנים עם בעלי המקצוע שהביקוש לשירותים שלהם נמצא תמיד בעלייה. כתוצאה, גם התמורה עבור השירותים שלהם נמצאת גם היא בגידול מתמיד. עורכי הדין נמנים עם בעלי ההכנסות הנחשבות מהגבוהות במשק. זאת, כמובן, בהתאם לתחום העיסוק שלהם ובהתאם לוותק ולמוניטין שכל עורך דין צבר במהלך השנים. מרבית עורכי הדין הם עצמאיים או עובדים במשרדי עורכי דין, כשבחלק ניכר מהמקרים הם שותפים במשרד עצמו. ואולם יש עורכי דין רבים הנוהגים, בנוסך לתיקים המעניקים להם הכנסות כספיות נאות, לקחת תיקים כשירות פרו בונו לטובת הציבור. מהם שירותי פרו בונו במשרדי עורכי דין פרטיים? מיהם עורכי הדין המעניקים שירותי פרו בונו באופן קבוע? בשורות להלן הרחיב את היריעה בכל הקשור בתופעה המעניינת הזאת.

פרו בונו – מה זה ולמי זה עוזר

פרו בונו הוא הכינוי הלטיני הניתן לשירותים הניתנים לטובת הציבור. בעלי מקצועות חופשיים רבים, ובכלל זה גם עורכי דין כאמור לעיל, מעניקים שירותי פרו בונו כחלק מהפעילות שלהם למען חברה טובה וצודקת יותר. זאת, בנוסף לפעילות הרגילה שלהם ובלא כל קשר לרווחים שלהם מתיקים אחרים. עורכי דין רבים מאמינים שבנוסף לתפקיד החיוני שלהם במערכת החוקית והעסקית במדינת ישראל אשר נותנת שירותים כמו יעוץ בנושאים כמו : רישום סימני מסחר , דיני משפחה, עורך דין תעבורה, מיסים ועוד , יש להם גם תפקיד חברתי חשוב המתבטא במתן שירותי עריכת דין בלא תמורה לנזקקים. בהקשר הזה מפעילה לשכת עורכי הדין בישראל מזה זמן רב את פרויקט שכר מצווה, אשר במסגרתו מעניקים משרדי עורכי דין גדולים, כמו גם עורכי דין בודדים, שירותי פרו בונו למי שנמצא שהוא נזקק לשירותים הללו וראוי לקבל אותם.

עורכי דין והענקת שירותי פרו בונו

כאמור לעיל עורכי דין רבים, כולל גם ממשרדי עורכי דין קטנים כגדולים, מעניקים שירותי פרו בונו לנזקקים באופן קבוע. כך יוצא שגם לקוחות שבשדרה לא היו יכולים להרשות לעצמם לשכור עורך דין איכותי ויקר, מקבלים את השירותים שלו בלא כל תמורה. עו"ד יורי גיא רון נמנה עם עורכי הדין הללו ומעניק שירותי פרו בונו ללקוחות הנזקקים להם בשגרה, מתוך אמונה בצדקת הדרך. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך.