פינות אוכל למשפחה

בבתים רבים פינות האוכל מהוות את הלב של הבית, מקום המפגש של כל בני המשפחה, בו הם יושבים ביחד, אוכלים וחולקים חוויות וסיפורים.

אז בכדי שפינת האוכל תהווה כמקום האופטימאלי לעריכה של מפגשים משפחתיים, חשוב להקפיד ולבחור אותה בקפידה, תוך שימת דגש על פרמטרים כמו: פונקציונליות, איכות, עיצוב והכי חשוב, רמת ההתאמה לאורח החיים ולהעדפות הפרטניות של בני המשפחה.

חשוב לציין שניתן לבחור פינות אוכל למשפחה מתוך היצע אפשרויות כיום וישנה גם אפשרות להזמין פינת אוכל בעיצוב אישי – כך שמי שאוחז ברשימת דרישות מיוחדות לגבי פינת האוכל שלו, חשוב שידע שכל דרישה באותה הרשימה יכולה להתממש.

הבנת הדרישות והצרכים

זה אומנם נכון שבהליך חיפוש של פינות אוכל למשפחה, רוב האנשים ידעו פחות או יותר מהם רוצים לפחות מבחינת פרמטרים כמו: צורת פינת האוכל, חומר גלם, צבע וגודל.. אבל כאן חשוב לציין שמי שיבין את הדרישות והצרכים שלו בצורה קצת יותר מעמיקה, יעלה את סיכוייו למצוא את פינת האוכל המושלמת.

מהסיבה הזאת, מומלץ תחילה להכיר את כל החידושים והטרנדים בעולם פינות האוכל – מכיוון שבצורה כזאת, ניתן לקחת רעיונות ולחדד את רשימת הדרישות והצרכים.
כדאי להבין מהם חומרי הגלם מהם עשויים פינות אוכל, מהם תכונותיהם, כיצד הם נבדלים אלו מאלו וכיוצא בזה – לדוגמא, אם החלטתם שאתם מעוניינים בפינת אוכל מעץ מלא, נסו להבין מהו סוג העץ המועדף עליכם כי כאשר תעמיקו, תגלו לדוגמא הבדלים בין עץ אלון טבעי לבין עץ אלון אפריקאי.
נסו להיחשף לכמה שיותר דוגמאות ועיצובים של פינות אוכל ונסו לחשוב איך כל אחד מהעיצובים שנראים לכם, יכולים להשתלב עם החלל אותו אתם מקצים למטרה.

חשבו על נושא הנוחות, לדוגמא, אם פינת האוכל אמורה לשרת גם ילדים צעירים, חשוב לבחור בכיסאות אשר יתאימו ויהיו נוחים גם להם.
הבנה מקיפה של כל הדרישות והצרכים, היא שלב חשוב וחיוני בדרך לפינת האוכל המושלמת.

זמן הבחירה

את בחירת פינת האוכל, מומלץ לעשות רק אחרי מדידות – מדידת השטח אשר מוקצה לפינת אוכל ווידוא שהמידות של פינת האוכל הנבחרת אכן מתאימות.

יש לקחת בחשבון כי פינות אוכל רבות מגיעות עם שולחנות הניתנים להרחבה ולהגדלה (פתיחה), כך שאם פינת האוכל משמשת את המשפחה רק בסופי שבוע לדוגמא, ניתן לבחור פינת אוכל עם שולחן נפתח ולהשאיר אותו במצב סגור עד לשימוש.

אם תחשבו על כל הפרטים ובמידת הצורך, תתייעצו עם אנשי מקצוע בנושא, תוכלו לבחור כאמור, פינת אוכל נפלאה למשפחה.