ספה מעור ברשת דיבאני סנטר

רהיטים מצופים עור, שאיתם ניתן למנות בין השאר ספה מעור, נמנים עם הרהיטים הנרכשים ביותר ברשת הרהיטים האיכותית דיבאני סנטר ובכלל. עם הרהיטים המצופים מעור כאמור ניתן למנות  בנוסף על ספות מעור גם כורסאות מעור, הדומים ופריטי ריהוט אחרים. מדובר במערכות הישיבה בבית אשר ציפוי העור משדרג אותן ומעלה אותן כמה וכמה רמות מעל לסטנדרטים המקובלים. מהי מערכת ישיבה מעור ומה החלק של ספה מעור במערכת ישיבה כזאת? היכן ניתן לרכוש ספה מעור באיכות הגבוהה ביותר ואילו סוגים של ספות מעור קיימים?

מערכת ישיבה מעור והמאפיינים שלה

מערכת ישיבה מעור הינה מערכת ישיבה, או כפי שנהוג לכנות אותה בשפה היום יומית "סלון", שכלל החלקים שלה מצופים מעור. מערכות הישיבה כוללות לרוב שני סוגים של בפות – ספה מעור תלת מושבית ויחד איתה ספה דו מושבית מעור. בחלק מהמקרים מגיעה ביחד עם המערכת הזאת גם כורסת יחיד מעור. המאפיינים העיקריים של מערכות משיבה מהסוג האמור הם מראה איכותי ועשיר, המוסיף ממד ייחודי של יוקרה ואיכות לחדר המגורים בבית. בנוסף, מתאפיינות ספות מעור גם בנוחות יוצאת דופן. ציפוי העור, יחד עם המילוי האיכותי, יוצרים שילוב מנצח של נוחות ואיכות. מערכות ישיבה מעור משתלבות היטב בתהליך עיצוב הפנים ומשדרגות את הסלון מבחינת המראה היוקרתי והעשיר.

סלון מעור דגם MILENA דיבאני סנטר
סלון מעור דגם MILENA דיבאני סנטר

ספות מעור ומערכות ישיבה איכותיות מבית דיבאני סנטר

רשת החנויות דיבאני סנטר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מערכות ישיבה, כמו גם מבחר גדול של ספות מעור. אחד הדגמים היותר איכותיים של בפה מעור הוא ספה מדגם MILENA. מדובר במערכת ישיבה אלגנטית, איכותית ומשדרת נוכחות מאסיבית. ריפוד המערכת עשוי עור בשלל צבעים. המילוי עשוי פוליאריטן ההופך את השימוש במערכת לנוח ומהנה. משערת הראש במערכת הזאת ניתנת להרמה ולכוונון ידני.

ספה מעור מדגם BAYA נחשבת גם היא להצלחה. מדובר בספה מצופה עור פיגמנט טבעי. המילון של ספה כזאת עשוי פוליאריטן מוקצף ואיכותי. ואולם היתרון הגדול של ספה כזאת טמון באפשרות לפתוח אותה למצב שינה.

ספה מעור מדגם BAYA דיבאני סנטר
ספה מעור מדגם BAYA דיבאני סנטר

מעוניינים לשמוע עוד פרטים ולרכוש ספה מעור או מערכת ישיבה? צרו קשר כבר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך הרכישה.