ספה ברשת דיבאני סנטר

ספה היא אחד מהרהיטים היותר בולטים בבית. הספה נמנית עם הרהיטים שההשפעה שלהם על המראה והעיצוב הפנימי בבית היא מכרעת. בדרך כלל נועדה הספה לשמש מקום ישיבה לשנים או לשלושה אנשים, הן למטרת אירוח והן למטרת הנאה, צפייה משותפת בטלוויזיה או סתם למטרת שיחה. אילו סוגים של ספות קיימים בשוק? מה בין הספות של דיבאני סנטר לסוגים אחרים של ספות בשוק הרהיטים? כל התשובות בהמשך המאמר.

סוגים שונים של ספות

ספה היא, כאמור, אחד הרהיטים היותר חשובים הקיימים בכל בית. עם הסוגים השונים של ספות ניתן למנות ספה דו מושבית, ספה תלת מושבית וגם ספות גדולות יותר שעליהן יכולים לשבת גם ארבעה אנשים. הספות היותר גדולות וארוכות משמשות לא אחת כאמצעי לתחום פינת הישיבה בחדר האורחים בבית. לעיתים קרובות משמשת הספה חלק ממערכת ישיבה הכוללת גם ספה דו מושבית וכורסה אחת או יותר. בחלק מהמקרים כוללת הספה גם הדום נשלף או הדום אחר שאותו ניתן להצמיד אליה. בשנים האחרונות נוהגים יצרנים של ריהוט לעצב ספות המיוצרות מחומרים שונים – ספות מבד, ספות מחומרים דמויי עור ועוד. לכל אחד מהחומרים יש את היתרונות שלו והבחירה מתבססת בסיכומו של עניין על שילוב בין ההעדפה האישית והיכולת הכספית של הרוכשים.

מערכת ישיבה מבד דגם DRIVE
מערכת ישיבה מבד דגם
DRIVE

ספות של דיבאני סנטר

דיבאני סנטר היא חברה האמונה מזה שני עשורים ויותר על ייצור ושיווק של מוצרים שונים בתחום הריהוט הסלוני. דוגמה טובה לספה איכותית מבית דיבאני סנטר הינה ספה המהווה חלק ממערכת הישיבה DRIVE. מדובר בספה על בסיס מתכת, ועם מבנה אורן דיקט מוצק. המושבים והגב של הספה והריהוט הזה בכלל עשויים פוליאריטן מוקצף. ספה נוספת מבית דיבאני סנטר היא ספה המהווה חלק ממערכת ישיבה אוונגארד. הספה, כמו שאר פריטי הריהוט מהדגם הזה, עשויה מעור איכותי. גלל הרהיטים של דיבאני סנטר משדרגים את המראה הכללי של הבית. מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם. אנו נדאג לסייע לכם להתאים את הספה לבית בכלל ולסלון בפרט, בצורה הטובה ביותר.