סלון עור

כל משפחה וכל דייר המתגורר בבית פרטי או בדירת מגורים, שואף לעשות ככל יכולתו על מנת לשפר את חוויית השהייה בבית. שיפור החוויה מתאפשר בעיקר בזכות עיצוב הפנים בבית, שיש לו ממדים רבים והוא מורכב הן מהצבע והתאורה והן מהריהוט אשר בדרך כלל הוא חלק אינטגראלי מהעיצוב. בנוסף, השאיפה היא גם לשפר את הנוחות בעת השימוש בפריטי הריהוט השונים. אחד המקומות שבהם יש חשיבות רבה לשילוב בין נוחות ואסתטיקה הוא חדר המגורים בבית, כאשר בחדר המגורים ממוקמת בדרך כלל מערכת הישיבה. מהי מערכת ישיבה וממה היא מורכבת? אילו סוגים של מערכות ישיבה איכותיות כדאי להכיר? בשורות הבאות נעסוק בשתי מערכות ישיבה איכותיות מבית דיבאני סנטר.

מערכת ישיבה – מה זה בעצם

מערכת ישיבה הוא הכינוי לקבוצת הרהיטים המכונה בדרך כלל "סלונים". בדרך כלל המערכת כוללת ספה דו מושבית וספה תלת מושבית, כשהספות הללו זהות הן מבחינת המרקם והן מבחינת הצבע. יש מקרים שבהם למערכת הישיבה הזאת נוספת גם כורסה יחידה, תואמת מבחינת המרקם והצבע לשני החלקים שתוארו לעיל. שוק הרהיטים בעולם ובכלל זה בישראל, מציע מגוון רחב של מערכות ישיבה. ההבדלים בין המערכות השונות טמונים הן בחומרים שמהן המערכות הללו עשויות והן במראה ובאופי שלהן. דוגמה אחת מני רבות היא האפשרות לפתוח ספה למיטה זוגית או לפתוח הדום נשלף הן בכורסה יחידה והן בכל אחת מהספות המרכיבות את מערכת הישיבה.

סלון עור מדגם ZEUS דיבאני סנטר
סלון עור מדגם ZEUS דיבאני סנטר

שני סוגים של סלון עור מבית דיבאני סנטר

מערכת הישיבה הראשונה שבה נעסוק כאן היא מערכת מדגם ZEUS. מדובר במערכת ישיבה מעור איטלקי, המיוצרת גם כן באיטליה. כל אחד מהפריטים במערכת עשוי מעור איטלקי אמיתי ואיכותי. המערכת מגיעה בגדלים ובעיצובים שונים וכוללת כורסה יחידה, ספה זוגית וכן ספה עם שלוש מקומות ישיבה. מערכת הישיבה השנייה היא מערכת מדגם TRIUMPH. גם המערכת הזאת מצופה עור, אבל בשונה מקודמתה היא כוללת משענת ראש מתכווננת. בנוסף, ניתן לקבל את המערכת עם הדום נשלף, מה שמשדרג אותה בכמה רמות.

סלון עור מדגם TRIUMPH דיבאני סנטר
סלון עור מדגם TRIUMPH דיבאני סנטר

מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים של דיבאני סנטר יחזרו אליכם בהקדם להמשך תהליך הרכישה.