סלון מבד ברשת דיבאני סנטר

סלון מבד מעניק למשתמשים בו את כל היתרונות של מערכת ישיבה מתקדמת. מערכת הישיבה מעניקה לבני הבית, כמו גם לאורחים המגיעים אליו ומשמחים את המשפחה בנוכחות שלהם, נוחות מרבית. מערכות מהסוג הזה מותאמות למזג האוויר בישראל, שהוא קיציו וחם במשך רוב ימות השנה. מהו בלון מבד? מהם היתרונות של סלון מהסוג האמור על פני מערכות ישיבה מחומרים אחרים? אילו מערכות ישיבה איכותיות מוצעות ברשת דיבאני סנטר? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך המאמר.

מערכת ישיבה מבד והיתרונות שלה

היתרון המשמעותי ביותר של סלון בד, טמון בעובדה שהריפוד במערכת הישיבה הזאת נוח למגע ולשימוש. מערכת ישיבה מהסוג האמור מונעת הזעה ומעניקה לכל מי שמשתמש בה הרגשה של נוחות ואיכות. באשר ללכלוך מצטבר ועבודת הניקיון – גם כאן החדשות טובות. חומרי הניקוי השתנו בשנים האחרונות ומאפשרים לבצע ניקוי איכותי בל מערכות ישיבה העשויות ממגוון רחב של חומרים, ובכל זה סלונים מבד.  המבחר הגדול של מערכות ישיבה מבד וקשת הצבעים הרחבה של המערכות הללו מאפשרות לכל מעצב פנים ולכל משפחה להתאים בצורה מיטבית את ערכת הישיבה הן למבנה של הסלון והן לצבעים שלו.

סלון מבד דגם SAINT TROPEZ ברשת דיבאני סנטר
סלון מבד דגם SAINT TROPEZ ברשת דיבאני סנטר

מערכות ישיבה של דיבאני סנטר

מערכת הישיבה מבד מדגם סן טרופה (בצרפתית: Saint Tropez)) היא אחת ממערכות הישיבה הפופולאריות ביותר של דיבאני סנטר. המערכת מורכבת מכורסה יחידה, ספה דו מושבית וספה תלת מושבית נוחה ואיכותית. ריפוד הבד של סלון מבד סן טרופה עשוי מחומר איכותי קטגוריה G2. כל המילויים והריפודים של הסלון הנפלא הזה עשויים פוליאריטן מוקצף, כולל מילוי המושבים ומשענת היד. מה שמשתנה הוא הצפיפות של החומר בהתאם לצורך. הרגליים של כל אחר מהמרכיבים בסלון הזה עזויות כרום.

מערכת ישיבה נוספת היה מערכת לוקה (LUCCA), המשלבת רכות ואלגנטיות במקום אחד, לטובת המשתמשים. מבנה המערכת עשוי אץ אשוח מחוזק. המילוי של כלל החלקים במערכת עשוי פוליאריטן מוקצף והרגליים עשויות מתכת שחורה ואיכותית.

סלון מבד דגם LUCCA ברשת דיבאני סנטר
סלון מבד דגם LUCCA ברשת דיבאני סנטר

מעוניינים לדעת עוד? רוצים להתחדש ולקנות סלון מבד לבית? צרו קשר כעת והמומחים של דיבאני סנטר יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.