סיפורה של חשפנית

כשאני מופיעה, אני יודעת מה חלק מהאנשים חושבים, מדברת על אלו שלא עסוקים בלהנות מההופעה, הם חושבים שבטח התגלגלתי למקצוע כי לא הייתי לי ברירה או שיש לי איזה סיפור חיים קשה וכל זה.

אז לא, אני באה ממשפחה ממוצעת ואפילו חמה ואוהבת, אין לי שום סיפור חיים קשה או מורכב, הפכתי להיות חשפנית מתוך בחירה חופשית.

ואיך הגעתי לזה? פשוט מאוד, אחרי חצי שנה של עבודה במלצרות, החלטתי שנמאס לי, שאני גם מגיעה לעבודה כשאני מבואס או עצבנית וגם מרוויחה שכר שלא מספיק לי כמעט לכלום, בטח לא לאורח החיים שאני שואפת אליו – כן, אני מפונקת, אוהבת מותגים, מסעדות ופינוקים.
ואז במקרה פגשתי באיזו מסיבת רווקות מכרה של חברה שעובדת כחשפנית, בחורה ממש מרשימה, התחברתי אליה וככה התגלגלתי למקצוע ואני מאוד מרוצה.

למה אני מרוצה?

מתארת לעצמי שיש לא מעט בחורות ששואלות את עצמן איך אפשר להיות מרוצה מלחשוף את הגוף שלך בפני זרים.
אין לי בעיה לענות גם על זה, לא כזה אכפת לי, יש לי גוף יפה, אני יודעת לזוז ולרקוד, אני לא עושה עניין מעירום (אף פעם גם לא עשיתי אגב), למעשה, אני אפילו דיי נהנית מזה ובנוסף, אני גם מרוויחה על העבודה סכומי כסף נכבדים, אז מה רע? אני יודעת שזאת לא עבודה שמתאימה לכל אחד אבל לי זה ממה מתאים.

איך התחלתי?

הרבה שואלים אותי איך התחלתי, כי אני כבר 3 שנים בתחום. אז התחלתי כחשפנית במועדון, בתחילת הדרך הייתי סוג של ניצבת שמופיעה עם עוד 2 חשפניות אלופות. לאט לאט, התמקצעתי והשתפרתי וקיבלתי הופעת סולו משל עצמי. בשלב מסוים, הגעתי למסקנה שמועדון חשפנות זה פחות מתאים לי והתחלתי לשווק את עצמי כחשפנית עצמאית במסיבות רווקים וזה מה שאני עושה עד היום.
היום, אני משלבת את עבודת החשפנות עם עבודה נוספת, סוג של דיי ג'וב, עובדת כחשפנית בערך פעם פעמיים בשבוע ובדיי ג'וב על בסיס יומי.

מה השאיפות?

גם אם ארצה וגם אם לא אני לא אשאיר חשפנית כל החיים – זה מקצוע שמתאים יותר לצעירות. בכל מקרה גם בעתיד אני מקווה לעבוד כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר וכרגע עושה כל מיני קורסים ומתמקצעת בכל מיני דברים עד שאעלה על הכיוון המתאים – בגלל שהעבודה בחשפנות הכניסה לי סכומי כסף מכובדים, אני יכולה להרשות לעצמי זמן לחיפושים, אני יכולה לעשות גם עיסוי אירוטי בדרך כלל בצורה דיסקרטית, דירות דיסקרטיות ולהיפתח לעולם מלא באפשרויות.