סושי בגבעתיים מסעדת סורה

אחד המאפיינים הבולטים של מדינת ישראל הוא העושר הקולינארי שלה. מה שיצר את העושר הזה, הוא העובדה שתושבי מדינת ישראל הגיעו, הם או ההורים או הסבים שלהם, ממדינות שונות ומאזורים שונים בעולם. מיזוג הגלויות הזה יצר שילוב מוצלח מאד ואטרקטיבי בין מטבחים שונים – אירופי ומזרחי, ערבי עם אשכנזי וכיוצא באלה. ואולם מה שמיזוג הגלויות תרם לו יותר מהכול הוא הפתיחות לשינויים. קבלה ואימוץ של המטבח האסייתי היא חלק מקבלת האחר והאימוץ שלו. מהו בעצם סושי ומה היתרונות שלו על פני מזונות אחרים? היכן ניתן למצוא תפריט סושי בגבעתיים ובכלל שהוא איכותי וטעים? בדקנו וחזרנו עם התשובות.

ספיישל סושי במסעדת סורה
ספיישל סושי במסעדת סורה

לצפייה בתפריט המלא לחצו כאן

סושי – מה זה בעצם

סושי בגבעתיים ניתן למצוא במסעדת סורה,הסושי הינו מאכל שמקורו ביפן. המאפיין העיקרי של הסושי הינו השילוב בין אורז בחומץ, יחד עם מגוון רחב של מרכיבים משלימים. עם המרכיבים הללו ניתן למנות אצות, או לחילופין נתחי דגים נאים או מעושנים, המעניקים למנת הסושי טעם ייחודי ואטרקטיבי. ואולם מה שחשוב לדעת הוא שעל מנת להכין את מנות הסושי המושלמות, חשוב להשתמש במרכיבים הנכונים. המרכיב הבולט והחשוב ביותר הוא האורז. ככל שהאורז הוא איכותי יותר ומותאם יותר למטרה, כך המנה תהיה מוצלחת יותר. גם מבחר הדגים הנאים והמעושנים, כמו גם מבחר האצות הנוספות לאורז, חייב להיות איכותי. כיוון שמדובר במנה שהייחוד שלה הוא צירוף הטעמים, כל מרכיב חשוב וחייב להיות האיכותי ביותר.

תפריט סושי איכותי

בעשורים האחרונים חדר הסושי יותר ויותר למיין סטרים של התרבות הקולינארית בישראל. נכון להיום ניתן למצוא סושי בגבעתיים, ברמת גן ובערים אחרית הן באזור המרכז והן באזורים אחרים בישראל. זאת, באיכות גבוהה מאד. ואולם אחד המאפיינים העיקריים של סושי בגבעתיים ובכלל, הוא האפשרות ליהנות ממשלוחי סושי עד הבית. אחד המקומות המציעים משלוחי סושי הינה מסעדת סורה סושי. המסעדה מציעה תפריטים שונים באיכות גבוהה ומשלוחים באזורים נרחבים במרכז. אם יש לך עניין בארוחה איכותית, טעימה ומזינה, אתה במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמשלוח יהיה בדרך אליך זאת, לאחר הכנה קפדנית של המנות המבוקשות בדיוק על פי ההעדפות שלך. אפשר גם להזמין שולחן וליהנות מארוחה מזינה, מהנה ואיכותית.