מערכת ישיבה ברשת דיבאני סנטר

אחד המרכיבים הקלאסיים בכל בית מגורים בעידן המודרני הינו מערכת הישיבה. מדובר במה שנהוג לכנות אותו בשפה היום יומית בשם "סלון". מערכת הישיבה בבית מהווה חלק אינטגראלי מהריהוט, בדיוק כמו הריהוט של חדר השינה, המטבח ופינת האוכל בבית. מהי מערכת הישיבה בבית ומהם התפקידים העיקריים שלה? אילו מערכות ישיבה איכותיות ניתן למצוא ברשת האיכותית דיבאני סנטר? בשורות הבאות נתמקד בפינת הישיבה, התפקידים והפונקציות שלה וסוגי פינות ישיבה איכותיות.

מערכת ישיבה פינתית מעור דגם LONG ISLAND
מערכת ישיבה פינתית מעור דגם LONG ISLAND

מהי מערכת ישיבה ומהן הפונקציות החשובות שלה

מערכת ישיבה בבית המגורים הינה כאמור אותה המערכת המכונה בפי כל "סלון". המערכת הזאת ממוקמת על פי רוב בחדר המגורים, שהוא החדר המשמעותי ביותר בבית ונמצא במיקום האסטרטגי ביותר. חדר המגורים משמש לרוב למטרות אירוח, ובזמנים שבהם אין בבית אורחים משמש חדר המגורים למטרת התרגעות והנאה של כלל הדיירים בבית. אם יש בבית מערכת סטריאו מרכזית, היא ממוקמת לרוב בחדר המגורים. כך גם הטלוויזיה, שלמרות הירידה המשמעותית בחשיבות שלה היא עדיין מהווה מוקד מרכזי, מעין מדורת השבט בבית. מערכת ישיבה סטנדרטית ברשת דיבאני סנטר ובכלל כוללת שני סוגים של ספות. הספה הקטנה יותר מספיקה לשני אנשים ואילו הספה הגדולה יותר מספיקה לשלושה אנשים ולעיתים גם יותר. בדרך כלל מוצבת מערכת הישיבה בצורת האות ריש, כאשר היא יוצרת מעין מערכת סגורה.

מערכת ישיבה מבד דגם INDIA
מערכת ישיבה מבד דגם INDIA

שתי מערכות ישיבה איכותיות

עם מערכות הישיבה האיכותיות המוצעות ברשת דיבאני סנטר, ניתן למנות שתי מערכות איכותיות במיוחד. הראשונה היא מערכת LONG ISLAND. מדובר במערכת ישיבה פינתית מעור, באשר המבנה שלה עשוי מאץ אשוח מחוזק שהוא חזר וגמיש מאד. ריפוד פוליאריטן של המערכת הזאת המצופה בצמר דקרון משלים את התמונה. ניתן להשיג את המערכת הזאת גם עם שפה דו מושבית עם ריקליינר. המערכת השנייה שנתאר כאן הינה מערכת ישיבה מבד דגם INDIA. מבנה המערכת עשוי עץ צפצפה והרגליים עשויות מתכת. הריפוד של המערכת הזאת עשוי פוליאריטן, והוא נוח במיוחד. רוצים לדעת עוד? מעוניינים לרכוש פריטי ריהוט במחירים אטרקטיביים וביעילות גבוהה? צרו קשר כעת ועשו את הצעד הראשון לקראת הסלון החדש שלכם.