מזרנים למיטה וחצי

התאמה מיטבית של המזרן למיטה היא הבסיס והדבר העיקרי המשפיע על האופי והאיכות של השינה. שוק המזרנים בישראל מציע לכל מי שמעוניין בכך מגוון רחב של מזרנים מסוגים שונים. בנוסף לחברות הרבות המייצרות ומשווקות מזרנים, יש גם סוגים שונים של מזרנים – מזרני קפיצים, מזרנים העשויים מחומרים שונים וכן מזרנים בגדלים שונים. בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא מזרנים למיטה וחצי. מהי מיטה וחצי ומה בינה לבין מיטה ברוחב רגיל? אילו סוגים של מזרנים מתאימים למיטות מהסוג האמור? היכן ניתן להשיג מזרנים עבור מיטה וחצי באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי?

מיטה וחצי – מה זה בעצם

תחום המיטות בעולם בכלל ובישראל בפרט הוא תחום אשר הבחירה בו היא גדולה מאד. המידות השונות של מיטות הן פונקציה של דרישות שמציבים הלקוחות, אשר לעיתים מזומנות הן מעבר לסטנדרט המקובל. המידות התקניות עבור מיטה רגילה, הן רוחה של 80 – 90 ס"מ ואורך של 190 – 200 ס"מ. אורך או רוחב מעבר למצוין לעיל, נחשבים לחריגים. על פי הסטנדרט הזה, הרוחב של מיטה וחצי יגיע לרוב למטר ועשרים סנטימטרים (120 ס"מ) והאורך יישאר בתחום שבין 190 – 200 ס"מ. רוחב של 160 ס"מ הוא רוחה שמעל למקובל והייצור של מיטות ברוחב הזה הוא בדרך כלל ייצור מיוחד. על פי האמור לעיל – מזרנים למיטה וחצי מגיעים גם כן למידות הללו. בדרך כלל, מיטה וחצי נועדה לאדם שדרוש לו מרחב גדול בזמן השינה והוא איננו יכול להסתפק ברוחב המיטה הרגיל.

אקסלנט ויסקו מזרן זוגי אורתופדי משולב קפיצים למיטה וחצי Camp David
אקסלנט ויסקו מזרן זוגי אורתופדי משולב קפיצים למיטה וחצי Camp David

סוגי מזרנים עבור מיטה וחצי

כאמור, שוק המזרנים הוא רחב ומציע מזרנים במגוון גדלים ובמגוון רחב של סוגים. מזרן מיטה וחצי הוא מזרן המתאים למיטה ברוחב המצוין לעיל – כלומר מאה ועשרים סנטימטרים. בדרך כלל, אנשים הרוכשים מיטה ברוחב הזה עושים את הדבר הן כיוון שהמקום בחדר השינה שלהם הוא מצומצם והן משום שגם כשהם לבדם, חשוב להם שהמרחב העומד לרשותם בזמן השינה יהיה גדול. רוצים לרכוש מזרן איכותי? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמקצוענים האמיתיים של קמפ דייויד יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם לבחור את המזרן המתאים ביותר, שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.