מה זה דלתות פולימר

דלתות פולימר הן דלתות עמידות למים. זאת, בניגוד לסוגים אחרים של דלתות שיכולת העמידות שלהן בפני לחות גבוהה מצד אחד או זרימה מתמדת של מים עליהן או מתחתן מצד שני היא מוגבלת. בדרך כלל, הבחירה בהתקנה של דלתות פולימר נוגעת לדלתות פנים בבית, המותקנות בחדרים שבהם הלחות או הרטיבות באופן כללי היא גבוהה יחסית. מהן דלתות פנים? מתי עדיף לבחור דלתות פולימר ומתי אפשר להסתפק בדלתות אחרות? בשורות הבאות נדבר על דלתות פנים באופן כללי והיתרונות של דלתות פולימר בפרט.

דלתות פנים והחשיבות שלהן בבית

דלתות פנים בבית הן כל הדלתות שנועדו להפריד בין החללים השונים בו. דלת חדר השינה היא דלת פנים וכן גם דלת חדר הילדים או דלת חדר האורחים. יש בתים שבהם גם חדר המגורים, הוא החדר שנהוג לכנות אותו הסלון, גם הוא חדר נפרד שיש לו דלת מיוחדת. באותה המידה, הדלת של חדר האמבטיה, דלת המטבח, דלת חדר הכביסה ודלת חדר השירותים, כולן נחשבות גם כן, כמובן, כדלתות פנים. החשיבות של הדלתות הללו איננה רק אסתטית, אלא גם פונקציונאלית, דלת חדר השינה, למשל, חייבת להיות כזאת שמונעת חדירה של רעשים מהחוץ פנימה. חדר השינה הוא חדר המנוחה האולטימטיבי ולכן לא רצוי שהרעש שמקימים הילדים או האורחים יחדור פנימה. באותה המידה, גם חדר הילדים צריך להיות מוגן ולשמש מקום מפלט שהילדים ירגישו בו בטוחים. באשר למקלחת, לשירותים ולחדר הכביסה – כאן הפונקציה של הדלת משתנה, והיא חייבת להיות אטומה ועמידה למים, לפני האיטום שלה מפני רעשים חיצוניים. זאת, פשוט כיוון שבחללים הללו הלחות גבוהה מאד בדרך כלל.

מתי עדיף לבחור דלתות פולימר

באופן עקרוני, דלתות פולימר עדיפות תמיד, בכל חלל, במידת האפשר. אם בכל החדרים בבית יש דלתות כאלה, הרי שמלאכת שטיפת המרצפות בבת הופכת לקלה ויעילה יותר ומפחיתה באופן ניכר את הצורך להקפיד על מניעת או צמצמם המגע של מים עם הדלת. אבל המקומות שבהם ממש צריך להקפיד הם לרוב המקומות שבהם רטיבות או לחות הן פשוט חלק מהשגרה. לפיכך בחדר האמבטיה והשירותים, בחדר הכביסה וכמובן במטבח – חשוב מאד להתקין דלתות פולימר. הדבר יכול למנוע הרבה כאבי ראש והרבה בעיות ולהאריך במידה ניכרת את הזמן שיעבור עד לפעם הבאה שיוחלפו דלתות הפנים בבית. רוצים להחליף את דלתות הפנים בבית או בעסק? מעוניינים בדלתות איכותיות שיחזיקו מעמד זמן רב? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך.

ניתן לראות דלתות פנים במבצע