מהו ליטוש בטון מוחלק

בטון מוחלק הינו משטח בטון שעבר הליך של החלקה באמצעו מכשיר ייעודי המעניק לו את המרקם הרצוי. ליטוש בטון מוחלק מעניק לו מרקם חלק יותר מזה המושג באמצעות ההחלקה והופך אותו לבעל מראה ייחודי מאד. מעצבים ואדריכלים אימצו הן את הבטון המוחלק והן את הטכנולוגיה של ליטוש בטון מוחלק על מנת להשיג מראה ייחודי, אסתטי ומעניין לחלקים שונים במבנה. מהו בדיוק בטון מוחלק? כיצד עשוי תהליך של ליטוש בטון מוחלק לשפר את המראה והמרקם של משטח בטון? אילו חברות מבצעות את ההליך הייחודי הזה? בשורות הבאות נתמקד בנושא חשוב, הן מבחינת המראה והעיצוב והן מבחינת המרקם והחוזק של החומר.

בטון מוחלק – מה זה בעצם

בטון מוחלק הוא משטח בטון שעבר תהליך של החלקה המעניק לו מרקם אחיד מצד אחד אבל בעל מראה ייחודי מצד שני. עד לא מכבר, השימוש במשטחי בטון נועד בעיקר למשטחים חיצוניים – מבוא לבית, חצר חיצונית או משטח בטון מוחלק אשר כיסה חלק מהגינה. ואולם בשנים האחרונות התחילו מעצבים ואדריכלים רבים להשתמש במשטחי בטון מוחלק כחלק מהעיצוב הכללי של חלקים פנימיים במבנה ולא רק חלקים חיצוניים. עם זאת, אם הוחלט לעשות שימוש בבטון מוחלק במשטחים פנימיים בבית למטרות ריצוף, יש צורך בדרך כלל להסיר את הריצוף הקיים ולבצע פעולות שונות שתאפשרנה בסיומן יציקת משטח בטון איכותי, אחיד וישר. החומר שבו נעשה שימוש שונה במקצת מהבטון הרגיל. זאת, על מנת לאפשר השגת המרקם והצבע הנכונים. לאחר יציקת המשטח מתבצע תהליך ההחלקה של הבטון באמצעות מכשיר ייעודי.

ליטוש בטון מוחלק והשגת המרקם הדרוש

ליטוש בטון מוחלק הוא למעשה תהליך משלים ליציקת משטח הבטון ולפעולת ההחלקה שלו. ליטוש המשטח דומה לתהליך הפוליש שקוראים רבים וודאי מכירים אותו זה מכבר. התהליך נועד ללטש מרצפות בטון קיימות, להחליק אותן ולהסיר מהן כתמים שהצטברו בעבר. ליטוש משטח בטון מוחלק נועד להשגת מראה ומרקם זהים לאלה של הרצפה לאחר תהליך הליטוש. מדובר בתהליך הדורש מקצועיות ומיומנות מצד אחד, יחד עם יסודיות רבה בעבודה מצד שני. מעצבי פנים ואדריכלים רבים אמצו לעצמם את השיטה הזאת כאמצעי מעולה להשגת המראה הייחודי של החללים הפנימיים בבית או בבית העסק. מעוניינים לדעת עוד על ליטוש בטון מוחלק? רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בשמן הקצר ביותר? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים ואת ההעדפות הספציפיות שלהם ויציעו תכם את ההצעה האיכותית והמתאימה ביותר עבורכם.