מדריך לפתרון גמירה מהירה

אם גם אתם סובלים מגמירה מהירה אתם לא לבד. המחקרים טוענים ש-25-40% מהגברים סובלים מגמירה מהירה באופן כרוני, אבל יש גם כאלו שסובלים ממנה באופן זמני – מה שהופך את האחוזים לגבוהים הרבה יותר.
גמירה מהירה או בשמותיה הנוספים שפיכה מהירה, שפיכה מוקדמת או פליטה מוקדמת היא בעיה נפוצה שגורמת לסבל נפשי רב, למבוכה ולתסכול, בעיקר אם היא חוזרת על עצמה במספר אירועים של קיום יחסי מין.

למרות שמדובר בבעיה הגברית הנפוצה ביותר – במקרה הזה צרת רבים אינה נחמה כלל (אפילו לא חלקית), כך שנדרש פתרון אחר. למזלכם יש פתרונות כאלו במדריך שלפניכם. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את המדריך לפתרון גמירה מהירה, אבל לפני הכל כדאי לדעת אחת ותמיד מהי גמירה מהירה.

מהי גמירה מהירה?

נכון להיום אין הגדרה ברורה למושג "גמירה מהירה". אמנם בעבר היה מדובר על אורגזמה תוך פחות מ-2 דקות מתחילת המגע המיני, אך כיום ההגדרה שונתה ומתייחסת להגעה לסיפוק מיני תוך הזמן הרצוי לגבר – מה שמתאים את ההגדרה לכל גבר באופן אישי.

חשוב לזכור שבתחילת הדרך המינית (למשל מתבגרים ונערים שרק התחילו לקיים יחסי מין) גמירה מהירה היא עניין נפוץ, כך שהיא אינה נחשבת לבעיה. גם בעיה חד-פעמית של גמירה מהירה אינה נכללת בסטטיסטיקה.

מוצרים להשהיית השפיכה (קרם או תרסיס)

מוצרים אלו יש למרוח על הפין והם אמנם גורמים לאלחוש האזור, אבל הם פועלים יחסית מהר (תוך 20 דקות מרגע מריחתם). חסרון נוסף נעוץ בעובדה שלעיתים גם בן/בת הזוג יכול לחוש באלחוש באזור איבר המין, כמו קמגרה או ספריי השהייה.

שימוש בקונדום

מחקרים שונים הראו ששימוש בקונדום מוריד את רמת הגירוי ובהתאם את הסיכוי לגמירה מהירה. כיום ניתן לרכוש קונדומים שכוללים גם תכשיר השהייה בדופן הפנימית שלהם, כך שאין מגע ישיר בין איבר המין של בן/בת הזוג ובין מכשיר ההשהיה.

תרופות

שימוש בתרופות נוגדות דכאון ובסמים (בעיקר הרואין או סמים שונים על בסיס מורפיום) יכול לעכב את השפיכה, אך יש להן חסרונות כמו בעיות בזקפה וכן תופעות לוואי. וכמובן ששימוש בסמים אינו מומלץ.

שינוי תנוחת המשגל

מחקרים מראים שתנוחות שונות במשגל גורמות לעוצמות גירוי שונות בקרב גברים, כך שמומלץ לשנות את תנוחת המשגל כדי למצוא את זו שמביאה לאורגזמה המיוחלת. למשל, תנוחה שכוללת גירוי בעוצמות משתנות של איבר המין.