מדריך לחיפוש קשר עם תמיכה

נשים רבות, לרוב צעירות, מגיעות למסקנה שהדרך שלהן ליהנות מרמת חיים גבוהה ומפנקת, עוברת במציאת קשר עם תמיכה.
מדובר בנשים מכל קצוות האוכלוסייה ממש כמו נערות ליווי , חלקן סטודנטיות, חלקן אימהות חד הוריות, חלקן בעלות מקצועות נחשקים, כאשר המשותף לכולן, הוא הרצון ליהנות מחיים טובים ומספקים, מפינוקים ומבילויים.

אז לאחר שהתקבלה ההחלטה למצוא קשר עם תמיכה, נשאלת השאלה איך והיכן מוצאים קשר כזה, כי הרי לא תמיד ניתן לפגוש שוגר דדי פוטנציאלי בברים או במועדונים (אלא אם כן הולכים למקומות יוקרתיים ומיוחדים).

הביני מה את מחפשת

אם החלטת שאת מעוניינת בקשר עם תמיכה המכונה בלועזית שוגר דדי, מומלץ שבשלב הראשון תעשי חושבים עם עצמך לגבי מה את מחפשת. קשר עם תמיכה זה קשר תועלתי, כאשר שני הצדדים מצפים לדברים מסוימים. חשוב שתביני עם עצמך מה את מעוניינת לקבל ומה את יכולה או רוצה לתת בתמורה – לדוגמא, האם את מעוניינת בתמיכה כספית חודשית (ובמידה וכן באיזה סכום מדובר), אולי אתם יותר בעניין של פינוקים ומתנות, אולי בתשלום שכר דירה וכיוצא בזה..
מעבר לכך חשבי על מסגרת הקשר, האם את מחפשת קשר קבוע או קשר המבוסס על מפגש אחד או שניים בשבוע וכיוצא בזה..
ככל שתביני בצורה מעמיקה יותר מה את מחפשת, כך יעלו הסיכויים למצוא את מבוקשך. השאירי כמובן, מקום לגמישות, מכיוון שגם לצד השני יהיו את הציפיות שלו ויכול להיות שיהיה לך משתלם לקחת צעדים לעברו.

הרשמי לאתר היכרויות ייעודי

בסופו של דבר, אנחנו חיים בעידן האינטרנט והדרך היעילה והנוחה ביותר למצוא קשר עם תמיכה עובר ברשת.
לכן, ההמלצה היא להירשם לאתר היכרויות ועדיף לאתר ייעודי אשר מיועד באופן פרטני למחפשים ומחפשות קשר המבוסס על תמיכה.
כדאי לבחור באתר אשר נחשב לאיכותי בתחום וכולל חברים וחברות רבים.
מומלץ להשקיע בכתיבת הפרופיל ולא להסס ליזום פניות עם גברים פוטנציאליים (את לא חייבת לחכות עד שייפנו אליך).

אל תמהרי לשלול

אז למרות שאולי את כבר יודעת מה את רוצה ולאיזה סוג של תמיכה ורמת חיים את מצפה, ההמלצה היא לא למהר ולשלול בצורה מידית מישהו שיכול להציע לך קצת פחות מהציפיות שלך.
בסופו של דבר, את ודאי מבקשת גם ליהנות מקשר נעים ומכבד, אז לפעמים עדיף לבחור בגבר נעים, אדיב ונחמד שאולי יציע תמיכה קצת יותר קטנה ממה שאת מצפה, אך יתייחס אליך כמו המלכה שאת..