מדריך לבחירת רהיטים

רכישת רהיטים כרוכה בהוצאה של סכומי כסף גבוהים ובכדי שהרכישה אכן תוכתר כהצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את הרהיטים בקפידה.
להלן, מספר פרמטרים עליהם מומלץ לשים דגש בהליך הבחירה:

  • הבנת הצרכים – השלב הראשון בבחירת רהיטים, עובר בהבנת הדרישות והצרכים מאותם הרהיטים. חשוב שתבינו אלו רהיטים אתם צריכים, כמויות, סוגים, דרישות מיוחדות וכדומה.. מומלץ אף להכין רשימה של כל הרהיטים להם אתם זקוקים.

 

  • חומרי גלם מועדפים – כיום ניתן ליהנות מרהיטים העשויים מחומרי גלם שונים או משילובים ממספר חומרים ובין היתר: רהיטים מעץ מלא, רהיטים מאלומיניום וכאמור, רהיטים המשלבים בתוכם מספר חומרי גלם. אם יש לכם העדפה לגבי חומרי גלם מסוימים, כדאי שתיקחו את הנושא הזה בחשבון בהליך בחירת הרהיטים.

 

  • עיצוב הרהיטים – בזכות טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות ניתן ליהנות כיום מעיצובים מיוחדים ומרשימים של רהיטים – אשר חלק מהם לא נופלים בנראותם מיצירות אמנות מרשימות. כמובן, שחשוב לבדוק שהעיצוב של הרהיטים ישתלב בהרמוניה עם העיצוב הכללי של החדר או החלל אליו הם מיועדים.

 

  • איכות הרהיטים – רהיטים עולים סכומים לא קטנים של כסף והמטרה היא ליהנות מהם לאורך תקופת זמן ארוכה וכמובן, בתקווה שהם ישמרו על נראותם ההתחלתית לאורך זמן. איכות של רהיטים מושפעת גם מחומרי הגלם מהם הם עשויים וגם מהעבודה ומרמת הגימור. בהליך הבחירה, מומלץ לשים דגש גם על הנושא הזה.

 

  • התקציב המיועד למטרה – טווח המחירים של רהיטים הוא גבוה במיוחד ויכול לנוע בין מאות שקלים לאלפי ועשרות אלפי שקלים. כמובן, שאת התקציב יש לתכנן בהתבסס על סוג הרהיטים בו אתם מעוניינים, כאשר מומלץ לבצע סקר מחירים מקדים בטרם מתכננים את התקציב. קביעת התקציב, תאפשר לכם להיות בטוחים שלא תצאו עם חורים בכיסים.

 

  • מותגים אשר עומדים מאחורי הרהיטים – כאשר זה נוגע לעולם הרהיטים יש לא מעט מותגים מוכרים ובולטים. כדאי לאסוף מידע לגבי המותגים הללו, מכיוון שבמקרים רבים, עצם העובדה שמותגים נחשבים לפופולאריים ואהובים, מעידה במידה רבה על איכות הרהיטים אותם הם מציעים ולכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה.

 

  • בקשות מיוחדות – לאנשים רבים יש רשימה של דרישות מיוחדות מהרהיטים אותם הם מחפשים. החדשות הטובות הן שגם אם המענה על אותן דרישות לא ניתן בהיצע הרהיטים קיים, תמיד קיימת אפשרות לפנות לנגרייה אשר מציעה רהיטים בעיצוב ו/או בהזמנה אישית. בהליך כזה, ניתן להציג את כל הדרישות מהרהיטים ולקבל עליהן מענה איכותי.