מדריך לבחירת פינות אוכל 2020

כל מי שתר אחר פינת אוכל, עתיד לגלות כמדי שנה, מגוון רחב של טרנדים עיצוביים וחידושים אשר יצאו לשוק בתחום זה.
בכדי לבצע בחירה נכונה בפינת אוכל אשר תענה בראש ובראשונה על מלוא הדרישות והצרכים שלכם וכמובן, גם על טעמכם האישי, ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר מהחידושים בתחום.

בחירת צבעים לא שגרתיים

כולנו ראינו פינות אוכל לבנות, בגווני העץ ואפילו בצבע שחור ואפור, אך בשנת 2020 האפשרויות בעולם הצבעים הן הרבה יותר מגוונות ולא שגרתיות.
אז כן, השנה אתם עתידים לגלות כי דווקא הצבעים הפסטליים מהווים כ"כוכבים עולים" בעולם פינות האוכל. כמובן, שכדאי לבחור בצבע אשר ישתלב בצורה הרמונית ויפה עם העיצוב הכולל של הבית.

חוסר אחידות

השנה תוכלו לגלות שפינות אוכל טרנדיות הן כאלו שמשלבות חוסר אחידות, כאשר חוסר האחידות הזה יכול לבוא לידי ביטוי הן בצבע של כל אחד מהרהיטים המרכיבים את פינת האוכל, הן בחומרי הגלם מהם פרטי הריהוט עשויים הן בעיצובים והן בצורות. כדאי להתעדכן בכל הטרנדים הקשורים לחוסר האחידות, מכיוון שמאוד יכול להיות שתמצאו אותם כמעניינים ואטרקטיביים כמו רבים לפניכם.

ב-2020 אתם קובעים

טרנד נוסף שלמעשה מהווה כבר מגמה בשנים האחרונות, הוא האפשרות להזמין פינת אוכל בעיצוב אישי. זה יכול להיות על ידי הרכבה של פינת אוכל ממספר עיצובים קיימים וזה גם יכול להיות על ידי הזמנה מיוחדת מנגרייה של פינת האוכל המושלמת בעבורכם – כשהטכנולוגיה כל כך מתקדמת ויעילה, אין שום סיבה שתסתפקו בפחות מאשר מענה על כל דרישותיכם.

זה הקטן גדול יהיה

השולחנות העגולים מככבים ב-2020 בעולם פינות אוכל והייחוד שלהם, שבמצבם המקורי הם יכולים להיות מאוד קטנים ולתפוס שטח מינימאלי ובעת אירוח, ניתן לפתוח אותם לגודל המתאים גם לאירוח של עד 14 אנשים (אז אם אתם אוהבים לארח אין ספק שכדאי לכם להכיר מקרוב את הטרנד הזה).

אין כללים

מה שמייחד את עולם פינות האוכל של שנת 2020 זה למעשה שאין כללים ברורים וכל חשיבה מחוץ לקופסא יכול להתקבל בברכה.
לכן, גם אם בא לכם על כיסאות פינות אוכל בצבעים זרחניים ועל שולחן בצורה פחות סטנדרטית, תוכלו לקבל מענה על כל אותן הדרישות והצרכים ועדיין להיחשב לאופנתיים.
כאמור, שנת 2020 הביאה בשורה לעולם פינות האוכל, אבל חשוב לבחור אך ורק בטרנדים אשר עונים על הטעם האישי ועל ההעדפות הפרטניות שלכם.