מדריך לבחירת מכונת קפה

אנשים שאוהבים קפה יבקשו כמובן ליהנות מקפה איכותי אשר זמין להם בכל זמן שירצו או יבקשו. מהסיבה הזאת, רכישת מכונת קפה למשרד או לבית,  תהווה כצעד מתבקש עבור אותם האנשים.
העניין הוא שכל מי שתר אחר מכונת קפה עתיד לגלות היצע רחב ומגוון של מכונות, הנבדלות אלו מאלו בגדלים, בתכונות השונות ובפרמטרים רבים נוספים.

אז אם גם אתם קצת מסתבכים או לא בטוחים איך לבחור מכונה, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בתהליך:

 

הכירו את האפשרויות

בכדי לבצע בחירה מושכלת ונבונה במכונת קפה הרצויה המלצה תהיה להכיר תחילה את סוגי המכונות המוצעות: ידנית, אוטומטית וחצי אוטומטית כמו גם, את המותגים אשר נחשבים למובילים בתחום זה. מידע זה יכול לעשות לכם סדר ולסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות.

 

מהי המטרה בגינה אתם זקוקים למכונה?

הדרישות והצרכים ממכונת קפה ביתית, תהיינה שונות מאלו של מי שמחפש מכונה מקצועית למסעדות או לבתי קפה. לכן, חשוב לשים דגש על הפרמטר הזה בהליך הבחירה.

 

מה חשוב לכם?

יש אנשים שחיים קפה, מבינים קפה ואוהבים קפה וכחלק מכך, כאשר זה נוגע למכונת קפה הם ידעו בדיוק מה הם מחפשים ואיך הם מצפים שהקפה שלהם יצא. לעומתם יהיו אחרים שיאהבו קפה, אך מה שיהיה חשוב להם זה דווקא נוחות ההכנה או עלותה של כוס קפה. מהסיבה הזאת, חשוב שתחשבו עם עצמכם תחילה מה חשוב לכם במכונה ותבססו את הבחירה על מסקנותיכם בנושא.

 

תקציב 

כשמתכננים את גובה התקציב אותו תשקיעו במטרה. מומלץ לקחת בחשבון גם את עלות המכונה (כאשר טווח המחירים של מכונות קפה הינו רחב במיוחד). יחד עם זאת, מומלץ לקחת בחשבון גם את העלות של כוס קפה באותה המכונה: ניתן לחשב לדוגמא עלות של קפסולה ביחס לעלות של פולי קפה וכיוצא בזה..

 

השטח המוקצה למטרה

מומלץ לתכנן בעוד מועד את המיקום למכונת קפה.

הסיבה לכך טמונה בעובדה שיש מכונות קפה קטנות וקומפקטיות אשר יכולות להתאים לכל שטח ויש מכונות גדולות ומסורבלות, שלא מתאימות לכל אחד או לכל מקום.

 

היקף שימוש 

האם מדובר במכונה ביתית אשר אמורה לשמש רק אתכם ואולי גם את בני משפחותיכם או במכונת קפה למשרד גדול, אשר אמורה לשרת בכל יום עשרות עובדים. חשוב כמובן, לשים דגש גם על הנושא הזה בטרם בחינת המכונה ולבחור במכונה מתאימה.

 

כאמור, יש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על בחירת מכונת קפה, זכרו שאם עדיין עולים קשיים או שיש התלבטויות לגבי הבחירה, תמיד תוכלו לפנות ולקבל ייעוץ בנושא.