מדריך לבחירת ויברטורים

מי שלא חיפש ויברטורים בשנים האחרונות, עתיד לגלות מגוון רחב של חידושים בתחום ולכן, בכדי לבצע את הבחירה הנכונה מתוך ההיצע,

מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים:

גודל – ויברטורים מגיעים במגוון רחב של גדלים, כאשר אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם מומלץ לשים דגש בהליך בחירת הוויברטור הוא הגודל המועדף.

חומר גלם – ויברטורים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים ומגוונים, כאשר ההמלצה היא להקפיד שלפחות השכבה החיצונית של הוויברטור עשוי מסיליקון או חומר איכותי אחר ולא מפלסטיק סטנדרטי, אשר יכול להיות פחות נעים למגע בחלק מהמקרים.

עוצמות – ויברטורים יכולים להתאפיין בעוצמות ובמהירויות שונות. חשוב לשים דגש על הנושא הזה בהליך בחירת וויברטור ובנוסף, כדאי להתמקד גם בצורה בה ניתן לעבור בין המהירויות והעוצמות, האם באמצעות מתג ייעודי, באמצעות שלט או בכל דרך אחרת, המטרה תהיה לבחור בוויברטור נוח לתפעול ולשימוש.

מטרות – ויברטורים יכולים לגלות חלקים שונים בגוף – יש ויברטורים לנשים ולגברים, כמו גם וויברטורים אשר כוללים תוספת ייעודית לגירוי הדגדגן. חשוב להבין בשלב הראשון מה הציפיות מהוויברטור, בכדי לבצע את הבחירה הנכונה מתוך ההיצע.

איכות – המטרה היא ליהנות מהוויברטור לאורך תקופת זמן ארוכה ולכן, ההמלצה היא לבחור וויברטור אשר מתאפיין באיכות גבוהה, מבית מותג אשר נחשב למוביל בתחום (ניתן לערוך בירור לגבי המותגים אשר נחשבים כמובילים ובעלי מוניטין בתחום, בטרם בחירת הוויברטור).

מחיר – טווח המחירים של ויברטורים הינו רחב במיוחד, כאשר וויברטורים פשוטים יכולים להתחיל בעלות של עשרות שקלים ולהגיע עד לכמאה או מאה חמישים שקלים. מהצד השני, יש וויברטורים אשר יכולים להגיע למאות רבות של שקלים ואפילו לאלפי שקלים (ניתן למצוא לדוגמא, וויברטור יהלומים אשר בחלק מהמקרים יגיע גם לעשרות אלפי שקלים ויותר..).

ניידות – מי שמעוניין לקחת את הוויברטור אתו בתיק, חשוב שיקפיד לבחור ויברטור קטן יחסית – יש וויברטורים בעיצובים מיוחדים, אשר צורתן החיצונית לא מסגירה את הפונקציונאליות של האביזר.

בחירת החנות – גם אם החלטתם לרכוש את הוויברטור מחנות וירטואלית וגם אם מחנות פיזית, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החנות ממנה תתבצע הרכישה. חנות מקצועית, מנוסה ואמינה, תהיה זמינה להעניק מענה בכל נושא אשר יכול לעלות לגבי הוויברטור.

אז אם גם אתם מחפשים וויברטורים, ההמלצה היא לשים דגש על כל הפרמטרים הללו בטרם הליך הבחירה, מה שיאפשר לבצע את הבחירה הטובה והאיכותית ביותר האפשרית מתוך ההיצע.