מדוע קיימת גמירה מהירה?

יחסים בין בני זוג הם עניין מסובך. לא מעט נכתב בספרות המקצועית, כמו גם בשירה ובסיפורים, על המערכת הזוגית, המורכבות והרגישות שלה. ואולם יחד עם המורכבות של מערכת היחסים הזוגית, יש כמה גורמים המשפיעים עליה באופן מיוחד. אחד הגורמים המשפיעים על הזוגיות יותר מכל דבר אחר היא האיכות של יחסי המין. מחקרים מוכיחים שיחסי מין איכותיים מחפים על בעיות אחרות ביחסים ומגמדות אותן. מהם הדברים החשובים ביחסי המין? מדוע יש גמירה מהירה וכיצד היא משפיעה על מערכת היחסים? איך ניתן למנוע גמירה מהירה ולעכב את השפיכה? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך המאמר.

מה חשוב ביחסי המין

למעשה, יחסי המין כשלעצמם עונים על הצורך הבסיסי הקיים בין גני זוג לשתף ולהעצים את ההנאה ההדדית. יחסי מין הם הביטוי האולטימטיבי של הקשר בין בני הזוג ומשקפים את הרגש העילאי ביותר ביניהם. מעבר לתפקיד הטבעי שלהם כדרך האולטימטיבית להביא ילדים לעולם, מהווים יחסי המין גם ביטוי לקשר עמוק בין השניים. ככל שיחסי המין איכותיים ומספקים יותר, וככל שכל אחד מבני הזוג לומד את הדרכים להשפיע לטובה ולספק את בן הזוג השני, כך יהפכו יחסי המין לאחד מעמודי התווך של הקשר בין שני בני הזוג. בניגוד ליחסי מין מזמנים, שבהם כל אחד מבני הזוג מנסה להפיק את ההנאה המרבית עבור עצמו, יחסי מין בין בני זוג קבועים ואוהבים הם כאלה שבהם כל אחד מבני הזוג מנסה לגרום את ההנאה הגדולה ביותר לבן הזוג השני.

גמירה מהירה והתוצאות שלה

גמירה מהירה של הגבר היא במקרים רבים תוצאה של שילוב בין בעיות רגשיות, כלומר העדר יכולת של הגבר למשוך את המגע המיני זמן מספיק על מנת לגרום לבת הזוג שלו להפיק את התועלת המרבית וההנאה המרבית מהם. בנוסף, שפיכה מוקדמת יכולה להיות תוצאה של רגישות יתר של אבר המין. כיון שכך, הטיפול בתופעה צריך להיות גם הוא משולב – טיפול שיגביר את היכולת של הגבר למשוך את המגע המיני וכן תכשירים רפואיים שיסייעו לו בהשגת המטרה. בדיוק לשם כך נועדו התכשירים המשווקים על ידי קמגרה – יבואנית של תכשירים רפואיים שהמטרה שלהם היא לשפר את האיכות והמשך של המגע המיני. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם להתאים את התכשירים והמוצרים הרפואיים למצב הספציפי שלכם ולסייע לכם להפיק את ההנאה והתועלת המרביים מהקשר המיני.