מדבקות מיוחדות להדפסה

אם אתם מעוניינים בהדפסה במידות ובצורות מיוחדות, בסוגים שונים של מדבקות או במגוון של סגנונות וניירות לא שגרתיים– כדאי שתחפשו בגוגל תחת נושא החיפוש "מדבקות מיוחדות להדפסה" כדי למצוא את מבוקשכם, אבל אם אתם לא מול מחשב או טלפון חכם אתם בבעיה.

החלטנו להרים את הכפפה ולחסוך לכם את החיפוש. לפניכם כל מה שרציתם לדעת על מדבקות מיוחדות להדפסה גם בלי גוגל

למה הכוונה במדבקות מיוחדות?

כשמדברים על מדבקות מיוחדות להדפסה מדברים על תחומים רבים, כך שמומלץ להיות ממוקדים, למשל האם הכוונה למדבקות מהסוגים האלו:

  • מדבקות עם נומרטור
  •  מדבקות ברקוד
  •  מדבקות דו-צדדיות
  • מדבקות קריסטל (מדבקות בולטות במיוחד לרכבים, סטיקרים, חנייה ועוד) כולל מדבקות עם דום לייבלס (ציפוי שקוף בחלקן העליון)
  •  מדבקות שונות להדבקה פנימית כמו מדבקות תו-חנייה או מדבקות חלון
  • מדבקות שהן עמידות הן לתנאי חוץ והן לתנאי פנין
  • מדבקות להקפאה

או למדבקות שכוללות ציפוי מיוחד כמו לכה (כולל לכה סלקטיבית), סקודיקס או למינציה. כמו כן, יש מדבקות לתוויות ולשלטים מיוחדים שגם הן נחשבות מדבקות מיוחדות להדפסה. למשל: מדבקות לוגו, מדבקות נגישות (למשל מדבקות בכתב ברייל) ועוד.

מדבקות קריסטל כמשל

קחו כדוגמא את נושא מדבקות הקריסטל. מדבקות אלו נחשבות למיוחדות כי הן מצופות בפולימר שקוף שיוצר מעין כיפה, כך שיש להן שמות שונים שיכולים לבלבל את הלקוח המתחיל. למשל: מדבקות תלת-מימד, מדבקות בועה, מדבקות סיליקון ועוד.

מדבקות אלו מגדילות את החשיפה של המוצר, משוות לו תדמית יוקרתית ואיכותית ובעיקר מגינות על ההדפסה ונשארות עמידות לאורך זמן – מה שהופך אותן אידיאליות לצורך מיתוג של מוצרי פרסום וקידום מכירות שונים.

הולכים לאיבוד? אז מה עושים?

הדרך הטובה ביותר להזמין מדבקות מיוחדות להדפסה היא לפנות למומחים בתחום זה, כלומר לחברה שעוסקת בענפי הדפוס השונים (כולל הדפסה של מדבקות מיוחדות) ומלווה אתכם לכל אורך התהליך: החל מהעיצוב של המדבקה, דרך ההפקה (הדפסה) שלה וכלה בקבלת המוצר.

בתחום זה אין להתפשר ולכן חברת דפוס רגילה אינה מספיקה. עליכם לפנות לחברה שיש לה ניסיון, ידע ומומחיות גם בהדפסה של מדבקות מיוחדות, כך שתוכלו לקבל ייעוץ והכוונה במידת הצורך, יחס אישי ללא תלות בגודל ההזמנה שלכם ובעיקר – שירות מקצועי בהתאמה אישית.

המשמעות היא שאתם לא רק תקבלו פתרונות בכל הנוגע לעבודות דפוס שנחשבות מורכבות (למשל הדפסה של מדבקות מיוחדות), אלא גם תיהנו ממדבקות איכותיות בהתאם לרצונות, להעדפות ולדרישות הספציפיות שלכם.