מדבקות איכות לרכב

מדבקות לרכב הן בראש ובראשונה אמצעי לפרסום ולקידום מכירות – מה שאומר שכל מדבקה לא צריכה להיות איכותית אלא חייבת להיות כזאת, כלומר לעמוד בהצלחה מול פגעי הזמן השונים כמו שמש ורטיבות. המשיכו לקרוא וגלו כל מה שרציתם לדעת על מדבקות איכות לרכב.

מדבקות לרכב הן אלמנט בולט שאי אפשר להתעלם ממנו, כך שהן מהוות פתרון קל ויעיל לפרסום. כדי לעשות זאת בהצלחה מומלץ לכלול במדבקה פרטים שונים לגבי העסק (לוגו, שם החברה וכו') וזאת כדי להבטיח שבכל מקום שבו יהיה הרכב – הוא יפורסם כהלכה.

איך בוחרים מדבקות איכות לרכב?

כמו בכל פרסום גם כאן הקפדה על הפרטים הכי קטנים מבטיחה הגעה לתוצאה הרצויה. למשל, יש לבחור במדבקה שאינה גורמת נזק לצבע של הרכב ואינה שורטת את המכונית. בנוסף, יש לבחור בקפידה את סוג המדבקה כדי להתאים הן לרכב והן לאופי הפרסום המבוקש.

למשל ניתן לבחור את החומר ממנו עשויה המדבקה:

  • מדבקות קרבון מתאימות למעצבי מכוניות מסוג CUSTOM MADE הודות ליתרונותיהם השונים: בלאי איטי הודות לעובדה שהן עשויות מסיבי פחם, עמידות בפני נזקי השמש, קשיחות, חוזק והודות לעובדה שאינן צוברות כתמים. מדבקות אלו יכולות להיות בצורות שונות: למשל מדבקות תלת מימד, מדבקות מבריקות ועוד.
  • מדבקות ויניל או פי.וי.סי מתאימות לשימוש במגזר פרטי והמסחרי (למשל חברות שממתגות את כלל צי הרכב שלהן) הודות למחירן הזול.

כמו כן, ניתן לבחור את סוג המדבקה:

  • מדבקה אטומה
  • מדבקה שקופה שמאפשרות שפע של עיצובים אבל נחשבות חלשות
  • מדבקה מחוררת (רשתית) שכוללת חורים קטנים ששומרים על האיכות של ההדפסה, הן מבחינות הקריאות של הטקסט והן ברמת ההבחנה של מי שצופה בהן.

למי פונים?

כדי להבטיח שאתם נהנים ממדבקות איכות לרכב עליכם לפנות לטובים ביותר, כלומר למומחים שיוכלו לעזור לכם הן בבחירה של סוג המדבקה והן בתחום העיצוב. רק לאנשי מקצוע אלו יש את הציוד הנדרש ואתם תוכלו ליהנות משירות אישי, ממחירים זולים ומהתאמה בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם. ובמילים אחרות – כל הדרוש עבורכם תחת קורת גג אחת.

אחת הדרכים שמבטיחות שהגעתם למקום הנכון הוא שימוש בז'רגון מקצועי. למשל, חברת הדפסה שעושה שימוש במילה סטיקר אינה מתאימה לכם. המשמעות של סטיקר היא מדבקה לא איכותית שלא רק לא נראית טוב, אלא יכולה להזיק לרכבכם – מה אומר ששכרכם ייצא בהפסדכם וחבל…