לימודי תפירה אילנה ברטל

תחום האופנה הוא אחד מתחומי העיסוק הדינאמיים ביותר. האופנה משפיעה על חייהם של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם ועל פיה נקבע אופי הלבוש והמראה של גברים ונשים בתבל כולה. ככל שהעולם הופך לגלובאלי יותר, כך ההשפעה של טובי המעצבים בעולם האופני הולכת וצוברת תאוצה. כתוצאה מכל אלה, נמצא תחום האופנה מזה לא מעט שנים בצמרת תחומי העיסוק המבוקשים. עם זאת, על מנת להגיע לצמרת עולם העיצוב יש ללמוד תחילה את היסודות, והיסוד החשוב ביותר בעולם האופנה הוא התפירה. מהו בעצם מקצוע התפירה ומה הוא כולל? היכן ניתן ללמוד את תחום החייטות והתפירה, בדרך לעולם האופנה?

לימודי תפירה בקלות בעזרת סרגל הפלא

לימודי תפירה בכיתות קטנות להשלמת תיק עבודות לפי רצונך: שמלות ערב, בגדי ים ועוד…תפירה היא הדרך שבה מחבר בעל המקצוע שני חלקים של חומר מסוים אלה לאלה. החומרים המחוברים באמצעות תפירה כאמור לעיל יכולים להיות שני חלקי בד, עור או אפילו נייר. ואולם ההקשר המוכר והידוע ביותר למונח הזה הוא, כמובן, תפירת בגדים העשויים לרוב מסוגים שונים של בד. למרות שלכאורה מדובר בעניין פשוט, כניסה לעומק העניין מבהירה שלא כך הם פני הדברים. על מנת להשיג תפירה שהיא גם יציבה מצד אחד וגם נסתרת מהעין ככל האפשר מצד שני, יש צורך להתמקצע. גם שימוש במכונת תפירה דורש מידה רבה של מיומנות מקצועית. גם כיום, אחרי שהטכנולוגיה חדרה לכל תחום התמחות אפשרי, נותרה התפירה התמחות בסיסית שבלי היכרות איתה ובלא מיומנות בשימוש בסוגים ותצורות שונות של תפירה, קשה עד בלתי אפשרי להתקדם לשלבים מתקדמים יותר, החל מתדמיתנות וכלה בעיצוב אופנה בכלל.

בית ספר לתפירה אילנה ברטל
בית ספר לתפירה אילנה ברטל

לימודי תפירה מבעלי מקצוע מיומנים

כאמור לעיל, מעבר להיותה של התפירה מקצוע הדורש מיומנות, הרי שהתפירה עצמה היא הבסיס לעיסוק באופנה. מעצבי האופני הגדולים ביותר, אלה היוצאים בכל שנה מחדש עם מותגי אופנה הכובשים את העולם, לא היו יכולים להגיע למעמד ולהישגים שלהם מבלי להתמחות בראש וראשונה בתפירה. מעוניינים להשתלב בעולם האופנה? רוצים להתחיל ללמוד מהבסיס? אתם בהחלט במקום הנכון. לימודי תפירה אילנה ברטל מעניקים הכשרה מקצועית איכותית המהווה בסיס נאות להתפתחות וקידום מקצועי. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך.