טיפול טבעי בשפיכה מהירה

שפיכה מהירה היא הבעיה הכי נפוצה בתחום המיני אצל גברים. מעריכים שכ-40% מהגברים חווים אותה באופן כרוני ורבים נוספים באופן חד-פעמי. אמנם שפיכה מהירה חד-פעמית אינה נכנסת לסטטיסטיקה, אבל כל מי שחווה זאת ולו פעם אחת יודע עד כמה מסתכל, מלחיץ ומביך המצב הזה.

כיום ישנן דרכים שונות לטיפול בשפיכה מהירה, אבל רובם כוללים תרופות וחומרים שאינם טבעיים. התוצאה היא שהטיפול יכול לטפל בהצלחה בבעיה של השפיכה המהירה, אבל לפגוע בבריאות בתחומים אחרים. למשל, תרופות נוגדות דיכאון מביאות לעיכוב של השפיכה, אבל מנגד הן יכולות לגרום לבעיות בזקפה.

לכן, אם גם אתם סובלים משפיכה מהירה (וכאמור רוב הסיכויים שגם אתם נכללים בסטטיסטיקה) כדאי שתפנו לאפיקים הטבעיים. לפניכם כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בשפיכה מהירה.

איך לבחור טיפול טבעי בשפיכה מהירה?

הדרך הטובה ביותר לבחור טיפול טבעי בבעיה היא לרכוש טיפול שהוא בטוח לשימוש, כלומר מוצר שקיבל אישורים מטעם משרד הבריאות. בנוסף, יש לרכוש מוצרים שמכילים חומרים שהוכחו כמעכבים את השפיכה, למשל:

  • מאקה – צמח מרפא שגדל בהרי האנדים בדרום אמריקה ובין השאר משפר את התפקוד המיני הגברי. בנוסף, הצמח מעכב הזדקנות, מוריד סטרס וכן משפר מצבים של תשישות פיזית ונפשית – מה שאומר ששימוש בו יכול רק להועיל
  • דקל ננסי – צמח מרפא שגדל במקור ביבשת אמריקה וידוע כבעל השפעה חיובית על בעיות מיניות שונות, למשל אין אונות, חוסר חשק מיני וכמובן – שפיכה מוקדמת. כיום הצמח גדל בתנאים מפוקחים שמאפשר לפעולתו להיות יעילה עוד יותר
  • חילבה (אפימדיום) – צמח זה ידוע במשך דורות ביכולתו לפתור בעיות מיניות גבריות שונות: חיזוק האון הגברי, הגברת החשק המיני וכמובן עיכוב השפיכה. ואגב, השימוש בו אינו מוגבל לתימן בלבד והוא נפוץ מאוד גם ברפואה הסינית.
  • סרפד – צמח אמנם ידוע כצמח קוצני, אבל יש לו תכונות חיוביות כמו יכולת לסלק רעלנים מהגוף, שיכוך והרגעה של כאבים ושיפור זרימת הדם בגוף – מה שמועיל כמובן גם לעניין השפיכה.
  •  ג'ינסנג – צמח זה ממשפחת הקיסוסים גדל בתנאים קרים שקיימים אך ורק באזורים קרים בסין, בסיביר, בצפון אמריקה ובצפון קוריאה. הצמח נחשב כתרופת פלא בתחומים שונים והוא מפחית סטרס ומתח נפשי, מגן מפני מחלות, מגן באופן כרוני מפני מחלות וכמובן תורם לשפיכה תקינה.
  • ליקריץ – צמח מרפא זה גדל באזורים ספורים בעולם (דרום אירופה והודו בעיקר) ואף לו יתרונות בריאותיים בתחומים שונים – מה שיכול להגדיל בסופו של דבר את זמן ההגעה לסיפוק מיני.