חיתוך שורשים בביוב

חיתוך שורשים בביוב הוא פעולה מורכבת, שהמטרה שלה היא לקצץ ולחתוך את השורשים אשר חדרו לתוך צנרת הביוב, וגרמו או גורמים שם לנזקים. שורשים בצנרת הביוב עשויים להפוך לבעיה, אם הם חדרו לתוך הצנרת בצורה כזאת שלא ניתן להפריד אותם ממנה, לא באמצעות חיתוך השורשים ולא באמצעים אחרים למעט החלפה כוללת של הצנרת. ככל שהבעיה מתגלה בשלבים מוקדמים יותר, כך הטיפול בה יכול להיות קל ויעיל יותר. כיצד קורה ששורשים של עצים וצמחים אחרים חודרים אל תוך צנרת הביוב? מהן הדרכים לטיפול בשורשים הללו? היכן ניתן לקבל את הטיפול הטוב והנכון ביותר בצנרת? להלן התשובות.

חדירה של שורשים לצנרת הביוב

אחד הדברים שכל בעל חיים וכל צומח מחפש בהתמדה הוא מים. בחיפושים אחרי מים שיסייעו לצמח לשרוד, שולח הצמח את השורשים שלו למרחקים גדולים יחסית. בדרך כלל, השורשים מעמיקים את האחיזה בקרקע עד שהם מגיעים למים. ואולם יש מקרים שבהם השורשים מזהים את הנוכחות של מים וחותרים למגע איתם. מצבים כאלה מתרחשים במקרים שבהם צנרת הביוב העוברת בסמוך לעץ סדוקה והשורשים מזהים את המים המזומנים להם. השורשים צומחים עד שהם מגיעים למה שמבחינתם הוא מקור המים ונכנסים לתוכו. בתחילה הדבר איננו מורגש. עם הזמן מתפתחת סתימה בצנרת ואם היא איננה מטופלת בזמן, עלולים להיגרם נזקים משמעותיים שידרשו החלפה של חלק ממנה. יש מקרים שבהם חיתוך והרחקה של השורשים איננו מספיק ומדי פעם צריך לבצע את כל התהליך מחדש.

טיפול בשורשים בביוב

חיתוך שורשים בביוב הוא במרבית המקרים הדרך הטובה ביותר להתגבר על הבעיה שהתהוותה שם. עם זאת, יש מקרים שבהם חיתוך השורשים איננו מספיק. במקרים הללו יש להחליף את הצנרת או חלק ממנה, ולעיתים נוצר מצב שבו עדיף להרחיק את העץ הספציפי אשר השורשים שלו פוגעים שוב ושוב בצנרת. מדובר בעבודה מקצועית שביצוע נכון שלה מסייע לשיפור זרימת המים בביוב. מעוניינים לדעת עוד על טיפול בשורשים בביוב? צרו קשר כעת והנציגים של המומחים לאינסטלציה יחזרו אליכם בהקדם. הם יזהו את הבעיה וימליצו על הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורה.