הכרויות דיסקרטיות באתר שוגר דדי

היחסים בין גברים לבין נשים הם לעיתים קרובות מסובכים ומלאי עליות וירידות. די אם נעיף מבט לידיעות הרבות העוסקות ברכילות בכל הנודע לחברה הגבוהה, על מנת להבין שגם בחברה העשירה ולמרות העושר ולמרות העובדה שהכסף יכול לקנות כמעט הכול, הוא לא יכול לקנות שלום בית ויחסים אינטימיים טובים. מקרים של גירושים הם שכיחים למדיי, כאשר בחלק ניכר מהם קורה שהגבר העשיר משלם הון תועפות לגרושה שלו. בגלל כל המקרים הללו, יש גברים שמראש מעוניינים להימנע מהמצבים המתוארים לעיל. אותם גברים מעדיפים להיות במעמד של שוגר דדי, כלומר במעמד של תומכים כלכלית בנשים שלצידן, ולא במעמד של בעל ואישה שבו לכל אחד מהצדדים יש מחויבויות מעבר ליחסי הממון. אתרי אינטרנט רבים, ובכלל זה אתר שוגר דדי, מאפשרים הכרויות דיסקרטיות בין גברים אמידים לבין נשים איכותיות. מהו בעצם שוגר דדי ולמה גברים מעדיפים להיות כאלה? מה התועלת הצומחת לנשים שהיו בקשרים דיסקרטיים עם תומך מהסוג האמור לעיל?

שוגר דדי והתועלת שבצידו

שוגר דדי הוא הכינוי הכול כך מוכר וידוע לגבר אשר תומך כלכלית ופיננסית באישה שלצידו. כאמור, הכרויות דיסקרטיות בין שוגר דדי ואישה נתמכת נועדו להביא את היחסים ביניהם למיצוי מלא, תוך שאף לא אחד מהצדדים מעמיק את המחויבות שלו ליחסים הללו באופן שלא יאפשר לו להיחלץ מהם לכשירצה בכך. שני הצדדים מסכימים שהיחסים הללו הם זמניים, אף שלא נקבע להם מועד סיום. שני הצדדים מסכימים שבתום מערכת היחסים, לא תיוותר מחויבות כל שהיא של אחד מהצדדים לצד השני.

הכרויות דיסקרטיות
הכרויות דיסקרטיות

נשים ושוגר דדי

נשים המכירות שוגר דדי הן נשים שמסיבות השמורות עימן, בוחרות ליצור יחסים עם גברים עשירים, שלעיתים הם מעבר ליחסים של ליווי באירועים בלבד. הבחירה הזאת היא משתלמת עבורן מבחינה כספית, והן לרוב שלמות עם ההחלטה ומפיקות ממנה את התועלת המרבית. היתרון בסוג הזה של יחסים הוא שכאן גם לאישה יש זכות בחירה וגם היא יכולה לסיים את היחסים הללו בדיוק כמו השוגר דדים. מעוניינים