דלתות פנים איכותיות לבית

לדלתות פנים יש תפקיד פונקציונאלי חשוב והוא, להעניק פרטיות ואינטימיות לדיירי הבית בכל אחד מהחדרים.

יחד עם זאת, כיום ניתן ליהנות מדלתות פנים אשר מתאפיינות גם בעיצובים מיוחדים ומרשימים – כך שבכוחן לתרום תרומה גדולה לנראות של הבית ולאווירה.
גם מי שמעוניין ליהנות מדלתות פנים מעוצבות ומרשימות וגם מי שמחפש אחד דלתות פנים בעיצוב סטנדרטי, ירצה ודא להבטיח שמדובר בדלתות איכותיות – בכל זאת, המטרה תהיה ליהנות מאותן דלתות פנים לאורך זמן, מבלי להידרש לטפל בתקלות, סדקים או בעיות אחרות בדלת, כל תקופת זמן קצרה.

בחירת המקום ממנו יוזמנו הדלתות

הדרך אל עבר דלתות פנים איכותיות לבית עוברת בבחירה מושכלת ונבונה באותה נגרייה, חברה או מפעל ממנו יוזמנו הדלתות.

ההמלצה היא לבחור במקום בעל שם ומוניטין בתחום, מה שיכול להעיד במידה רבה על טיב ועל איכות המוצרים.

כמובן, שלא מומלץ להתבסס רק על מוניטין אלא גם לוודא פרטים בנוגע לדתות כמו: חומרי הגלם מהם הן עשויות ודגש על פרמטרים נוספים אשר בכוחם להעיד הן על איכות הדלתות והן על מידת המענה אותן הן יספקו לדרישות ולצורכי המזמינים.

כמובן, שיש לקחת בחשבון גם את טיב ואיכות פרזול הדלתות, אשר מהווים גם הם חלק בלתי נפרד מהדלתות עצמן.

תכונות הדלתות

בכדי לוודא כי דלתות הפנים הנבחרות הן אכן איכותיות, קיימת חשיבות לשים דגש על מספר תכונות:

 

  • עמידות – מומלץ לוודא שהדלתות עמידות מפני רטיבות ושטיפה, כאשר WPC (עץ ללא טיפול) הוא לדוגמא חומר גלם אשר נחשב עמיד מפני רטיבות והתנפחות, כמובן, שיש גם חומרים נוספים הנחשבים בעלי עמידות גבוהה ובכל מקרה, מומלץ לשים דגש על הנושא הזה ובעיקר אם כאשר מדובר על דלתות המיועדות לחדרי שירותים ורחצה.

 

  • נעילה/ טריקה – כיום, בזכות טכנולוגיה מתקדמת, ניתן ליהנות ממגוון רחב של חידושים ושכלולים לטריקה שקטה ולנעילה עדינה (כמו נעילה מגנטית לדוגמא). אם הנושא הזה חשוב עבורכם בדלתות שלכן, מומלץ לשים דגש גם עליו.

 

  • יכולות בידוד – דלתות פנים יכולות לבודד מפני רעשים ובכדי שהן ישיגו את המטרה הזאת, יש לשים דגש על מפרט התכונות שלהן, תוך התמקדות על חומרי הגלם מהם הן עשויות.

 

כאמור, מי לא מחזיק בידע או היכרות מקדימה עם דלתות פנים על תכונותיהן השונות, מומלץ עבורו שייוועץ באיש מקצוע, כאשר הוא יוכל להציג לו את הדרישות והעדפות ובהתאם, אותו איש מקצוע ידע לכוון אותו לדלתות המבוקשות.