בית חולים וטרינרי כפר סבא

חיית המחמד שלנו היא אד הדברים הקרבים ביותר ללב. ככיוון שהחיה איננה יכולה לדאוג לעצמה, הדבר מחייב אותנו, מי שלקחו על עצמם לטפל בחיות הללו, לעמוד על המשמר ולזהות מצוקה של החיה. יש חיות שיכולות לבטא את הכאב, שהן חיות כמו כלבים וחתולים. אבל יש חיות מחמד או בעלי חיים אחרים שאצלם המצוקה לא נראית לעין במבט ראשון. בית חולים וטרינרי הוא בדיוק המקום שבו מטפלים בחיות מחמד או בבעלי חיים אחרים הסובלים מפגיעה פיזית או ממחלה המקשה עליהם את החיים ואיננה ניתנת לטיפול במקום המגורים הטבעי של החיה. מהו בית חולים וטרינרי ולמה הוא כל כך חשוב? אילו בעיות פיזיולוגיות אצל בעלי חיים מטופלות בבית החולים הזה?

בית חולים וטרינרי ומי צריך אותו

בית חולים וטרינרי, כמוהו כבית חולים רגיל שנועד לבני אדם. בבית החולים הווטרינרי מטופלים בעלי חיים הסובלים ממחלות או מבעיות פיזיולוגיות שונות, אשר אינן ניתנות לטיפול בבית או במרפאה הווטרינרית. בית חולים וטרינרי מאפשר לאשפז בו בעלי חיים, בדיוק כפי שבית חולים רגיל מאפשר אשפוז של בני אדם. ואולם כשמדובר בבעלי חיים, האתגר הוא גדול. זאת, כיוון שיש בעלי חיים קטנים מאד אבל לעומתם יש בעלי חיים גדולים, שהאשפוז שלהם כרוך בהיערכות מיוחדת.  בנוסף, בתי החולים הווטרינריים אמורים להיערך לביצוע בדיקות לכל בעל חיים, על מנת לזהות את הבעיה או למדוד את ההתקדמות בטיפול.

בית חולים וטרינרי כפר סבא
בית חולים וטרינרי כפר סבא

אילו בעיות מטופלות על ידי בית חולים וטרינרי

בית חולים וטרינרי כפר סבא אמון על טיפול במגוון רחב של בעיות. עם הבעיות כאמור ניתן למנות עוויתות ואפילפסיה, כאבי גב וכאבי צוואר וכן פריצות דיסק, שהן נפוצות אצל כלבים וחתולים יותר מכפי שנית לשער. בנוסף מטפלים בתי חולים אלה גם בבעיות מורכבות יותר כגון גידולי חוט שדרה וגידולי מוח, בעיות שיווי משקל, רעד שרירים ועיוורון. מעוניינים לדעת עוד? מחפשים את הטיפול הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בעצה ובמעשה ויעשו כ שביכולתם לסייע לחיית המחמד שלכם להחלים.