בית חולים וטרינרי וטניורו

חיות המחמד שלנו הפכו זה מכבר לחלק אינטגראלי מהמשפחה. מי שמגדל חיית מחמד, איננו יכול לדמיין את הבית ואת המשפחה בלא חיית המחמד שלו. ואולם כאשר מדובר בטיפול רפואי, קורה לא אחת שמתעוררת בעיה. מהן הבעיות העיקריות המתעוררות בהקשר לטיפול הרפואי בחיות המחמד? באיזה בית חולים וטרינרי ניתן למצוא פתרונות איכותיים לבעיות רפואיות שעלולות להתעורר?

בעיות רפואיות של חיות מחמד

כל מי שיש לו חית מחמד, ובראש וראשונה כלבים וחתולים, יודע לספר כי יש לא מעט דמיון בין הבעיות הרפואיות אצלם לבין בעיות המאפיינות אותנו, בני האדם. עם הבעיות הרפואיות הנפוצות אצל כלבים וחתולים ניתן למנות מחלות עונתיות – כדיוק כמו אלה אשר בני אדם לוקים בהן מעת לעת. עם הבעיות הללו ניתן למנות את השפעת, שכלבים וחתולים רבים סובלים ממנה באופן די קבוע. בעיה נפוצה נוספת אצל חיות המחמד עלולה להיות קלקולי קיבה הגודמים לבעיות שונות שאיתן ניתן למנות חום ושלשולים. כלבים וחתולים רבים סובלים לעיתים קרובות גם מדלקות באוזניים ובעיניים, מה שמחייב טיפולים אינטנסיביים בבית חולים וטרינרי. ואולם מעבר לבעיות הללו, יש סוג נוסף של בעיות רפואיות הכוללות בעיות גב. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בעיות גב שונות ובכלל זה פריצות דיסק, הן בעיות המאפיינות כלבים מכל הגזעים ובכל הגדלים. עם זאת, ישנם בהחלט סוגים מסוימים של כלבים שעלולים לסבול מהבעיות הללו יותר מאחרים. אבל בניגוד לבני האדם, הכלב איננו יכול להצביע בצורה מדויקת או לומר בצורה מפורשת היכן בדיוק כואב לו, וכאן באה לידי ביטוי המומחיות של הווטרינר.

בית חולים וטרינרי וטניורו
בית חולים וטרינרי וטניורו

פתרונות איכותיים לבעיות רפואיות

כאמור, אחת הבעיות הנפוצות אצל כלבים וחתולים היא פריצת דיסק. הבעיה הזאת עלולה להסב כאבים עצומים לחית המחמד. המומחים של וטניורו אמונים על זיהוי מהיר של מקור הבעיה ובניית תוכנית לטיפול מהיר ויעיל בה. הצעד הראשון בדרך לטיפול יעיל הינו אבחון מהיר ויעיל של הבעיה. ככל שהאבחון יהיה נכון ומהיר יותר, כך הטיפול בבעיה יהיה יעיל יותר. חיית המחמד שלך סובלת מבעיה רפואית? כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של וטניורו יסייעו לך לאבחן את הבעיה ולהתוות את המסלול הנכון לטיפול בה.