אתר היכרויות לגברים עשירים

הצורך והרצון בהיכרויות ובמציאת בני זוג הינו צורך הקיים אצל בני האדם מקדמת דנא. כבר מהעת העתיקה היתה נהוגה מסורת של היכרויות בין בני זוג, לא תמיד למטרות נישואין. ואולם ההבדל העיקרי בין היכרויות מהסוג הזה בעבר הרחוק לבין היכרויות בנוסח שוגר דדי של היום, טמון ביחסי הכוח בין הצדדים. בעבר הרחוק, ההיכרות פשוט הובילה לסוג של נישואין, גם אם היו פיקטיביים בעיקרים. מי שהפכה לאשת איש של אדם מצליח, לא יכלה פשוט להמשיך בחיים שלה. נכון להיום, נשים יכולות להכיר יותר מגבר אחד, הגם שבחלק ניכר מהמקרים נהוג עדיין שכל אישה מחפשת תמיכה אצל גבר אחד. מה זה בעצם שוגר דדי ואיזה אינטרסים מייצג קשר מהסוג הזה? היכן יכולים גברים לחפש נשים איכותיות ולתמוך בהן תמורת יחסים אישיים, ומנגד היכן יכולות נשים איכותיות, חזקות ואטרקטיביות לחפש תומך שיסייע להן לשפר את מעמדן הפיננסי?

שוגר דדי – מה זה בעצם

שוגר דדי הוא הכינוי הנפוץ לגבר עשיר ומצליח, התומך פיננסית ובצורות ואופנים אחרים באישה צעירה ויפה, ולעיתים אישה יפה גם אם איננה צעירה כל כך. היחסים בין בני הזוג מבוססים על הכרה הדדית בתפקיד שכל אחד מבני הזוג ממלא. הגבר, שהוא עשיר ומצליח בדרך כלל, דואג לספק לאישה היפה שבחר לעצמו כסף, תכשיטים ובילויים אטרקטיביים. אם אותו עשיר שייך לחברה הגבוהה, הרי שהוא מהווה כרטיס הכניסה של האישה הנמצאת תחת חסותו לחוג הסילון. מנגד, האישה הנתמכת מתחייבת להעניק תשומת לב מלאה לגבר שבחר בה, להיראות איתו במקומות הנכונים ובזמנים הנכונים ולדאוג לכל מחסורו – גם בדרכים ידועות שלא כאן המקום לפרט. מדובר ביחסים קורקטיים של תן וקח, כאשר כל אחד מהצדדים מעניק לצד השני את מה שיש ביכולתו להציע. בדרך כלל, מה שקורה הוא שגבר עשיר ומבוגר מוצא לעצמו אישה צעירה, אנרגטית ונחשקת.

איך להכיר גבר עשיר שוגר דדי

היכן לחפש גברים איכותיים ונשים נחשקות

המקום הנכון שבו אפשר להתחיל בחיפושים אחר אתר היכרויות לגברים עשירים הינו אתרי אינטרנט ייעודיים לנושא. באתרים הללו אפשר להירשם ולהניח לבן הזוג הפוטנציאלי להתרשם. האתרים מאפשרים הן לגברים והן לנשים לבחור את בני הזוג, ללא כפייה וללא יכולת של צד אחד לשלוט ברעהו.