איך מונעים שפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת נמנית עם הבעיות היותר שכיחות אצל גברים. מצד שני, מדובר גם באחת הבעיות אשר גברים רבים נמנעים מלהודות בה, ועל אחת כמה וכמה כשמגיעה העת לטפל בה. בנוסף, נשים רבות נהגו בעבר ונוהגות גם כיום להצניע את הבעיה אצל הגבר שלצידן, כל עוד אין לה תוצאות לוואי מעבר להעדר סיפוק מהמגע המיני. ואולם בשנים האחרונות חלו שינויים בגישה לנושא. בראש וראשונה, נשים פחות מוכנות לשאת בשקט את הבעיה. בנוסף, יש בשוק מגוון רחב של תרופות טבעיות ואחרות, המעניקות תשובה הולמת לשאלה איך למנוע שפיכה מוקדמת. ואחרון חביב – ספריי RP מסייע גם הוא לסובלים מהבעיה להתגבר עליה. מהי ההגדרה של שפיכה מוקדמת? אילו תרופות טבעיות ואחרות נותנות תשובה הולמת לבעיה? היכן ניתן להשיג תכשיר שיסייע למי שסובל מהבעיה של שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת וההגדרה שלה

שפיכה מוקדמת הינה מצב שבו הגבר פולט את הזרע שלו כבר בשלבים המוקדמים של המגע המיני. במקרים לא מעטים השפיכה מתרחשת בסמוך למועד החדירה, מה שמונע מבת הזוג את האפשרות להפיק את ההנאה הנדרשת מהמגע המיני כולל האורגזמה. במקרים היותר בעייתיים, השפיכה מתרחשת עוד לפני החדירה עצמה. מעבר למפח הנפש שחווים שני הצדדים, התופעה הזאת עלולה למנוע מהגבר את האפשרות לבצע את המוטל עליו מבחינה אבולוציונית, ולהכניס את בת הזוג שלו להריון. כאמור, אחוז גבוה יחסית מהגברים בעולם בכלל ובישראל בפרט סובל מבעיית השפיכה המוקדמת.

ספריי RP
ספריי RP

 

קמגרה תרופות טבעיות ופתרונות אחרים

במרבית המקרים, הפתרון המוצע לבעיית השפיכה המוקדמת אצל גברים הוא שילוב של טיפול תרופתי, טיפול פסיכולוגי ותזונה נכונה שאמורה להשפיע על הגבר לטובה. עם התרופות הטבעיות ניתן למנות מאכלים עשירים באבץ, פירות יבשים ושימוש מוגבר בתבלינים מסוימים, שהבולט ביניהם הוא הזנגוויל (ג'ינג'ר). ואולם לאחרונה נוסף פתרון איכותי חדש למצב – ספריי RP . מדובר בתכשיר איכותי, המעכב מאד את פליטת הזרע אצל הגבר. התכשיר הזה איננו מסוכן לשימוש ואיננו דורש מרשם רופא. אם יש לך נטייה לשפיכה מוקדמת, דע שאתה לא לבד. צור קשר כבר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליך בהקדם ויסייעו לך בפתרון הבעיה המטרידה שלך.

מוצר מצויין לשיפור הזיקפה קמגרה ניתן להשיג באתר קמגרה המקורית.