איך להתלבש להכרות עם גבר עשיר ?

היכרות עם גבר עשיר היא, ללא ספק, הזדמנות פז לשפר את סיכויי ההצלחה בחיים. עם זאת, הקלישאה הנדושה הגורסת שאין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשון היא הדבר הנכון והמתאים ביותר עבור פגישות מהסוג הזה. זאת הסיבה, לפיכך, שהבגדים שאת תלבשי, האיפור הנכון וההתנהגות הנכונה הם שיקבעו את מידת הסיכויים לכך שמערכת היחסים תמשיך ואולי תתפתח בעתיד למשהו טוב ואיכותי יותר. איך להתלבש להכרות עם גבר עשיר? על מה צריך להקפיד חוץ מאשר הלבוש? בשורות הללו נשיא מספר עצות מעשיות שיגדילו את הסיכויים למפגש מוצלח.

הלבוש הנדרש למפגש עם גבר עשיר

למעשה, השאלה הזאת היא הטעונה והמסובכת ביותר. לכאורה, פגישה עם גבר עשיר מחייבת לבוש רשמי, עשיר התואם לציפיות של הגבר. לבוש כאמור כולל שמלה איכותית ויוקרתית, יחד עם תכשיטים מחמיאים לאישה העונדת אותם. למעשה, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתלבש בצורה המחמיאה לגוף האישה, כאשר הבגד יהיה גם כזה שהאישה תרגיש בו בנוח. אמנם יש הגורסים שעל מנת להיראות במיטבה, על האישה להקריב את הנוחות. אבל נכון להיום, אפשר גם וגם – גם לבוש שיחמיא לך, בעלויות סבירות שאינן דורשות נטילת משכנתא, וגם נוחות מרבית שלא תגרום לפגישה להפוך לסיוט אחד מתמשך. עם זאת, כל האמור לעיל איננו אומר שצריך להתפרע, להתלבש מוזנח ולהניח לצד השני לראות לכאורה את האור ולהכיר את הפנימיות שלך בתוך רבע שעה. חשוב להתלבש נכון, בבגדים מחמיאים. כדי למנוע אי נעימויות בפגישה הקשורות ללבוש ישנו פתרון מעולה – מדבקות ייעודיות למחשוף, הפתרון יעזור להימנע מסיטואציה מביכה שעלולה לערער את הביטחון.

מהם הדברים החשובים חוץ מהלבוש

מעבר ללבוש, יש חשיבות לשני דברים: הראשון – פריטים נלווים, שזה אומר תכשיטים מתאימים שיוסיפו לחן הטבעי שלך. בדרך כלל, לכל אישה יש הסגנון הייחודי שלה והתכשיטים שעושים לה טוב – שרשראות, עגילים או צמידים. בנוסף, כמובן, אין לשכוח את האיפור. אבל דבר חשוב נוסף שהחשיבות שלו איננה נופלת מהלבוש והמראה החיצוני הוא היכולת של האישה להפגין ביטחון עצמי ולשוחח עם בן הזוג בגובה העיניים. מרבית הגברים אינם אוהבים נשים חלשות ומתרפסות, ועוד פחות מזה הם אוהבים נשים שמעמידות פנים שהן כאלה. ככל שבת הזוג בפגישה היא אשת שיחה, וככל שהיא קולטת מהר יותר את הכיוון שאליו הולך הגבר העשיר ואת הדברים שהוא מעדיף, כך הפגישה תתנהל טוב יותר. כל האמור לעיל איננו מבטיח ריצה לחופה מייד בתום הפגישה, אבל הוא כן מבטיח אפשרות להמשכיות. חשוב לזכור – המטרה האמיתית של פגישה כזאת היא היכרות. אם נקבעה פגישה נוספת – המטרה ככל הנראה בדרך להשגה.

 

הכרויות דיסקרטיות שוגר דדי