איך להתגבר על שפיכה מהירה

אחת הבעיות המטרידות לא מעט גברים וגם לא מעט נשים אשר הן השותפות שלהם לקיום יחסי המין, היא בעיית השפיכה המוקדמת. למרות שאין הגדרה אחידה בנושא, מדובר בתופעה בהחלט מטרידה. מהן המשמעויות של שפיכה מוקדמת עבור כל אחד מבני הזוג? איך להתגבר על שפיכה מוקדמת ביעילות ולשפר אגב כך את חיי המין? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

שפיכה מוקדמת והמשמעויות שלה

מי שמחפש הגדרה ספציפית של שפיכה מהירה, ימצא בדרך כלל שאין הגדרה ברורה ובוודאי שלא הגדרה מוחלטת המתארת את הנושא. יש המגדירים שפיכה מוקדמת בטווח של זמנים, וקובעים כי ההגדרה מתקיימת כאשר הגבר מגיע לשפיכה פחות משתי דקות לאחר התחלת המגע המיני. ואולם יש השוללים את ההגדרה הזאת ומגדירים את התופעה בצורה מעורפלת יותר, הנוגעת בעיקר למידת הסיפוק של בני הזוג מהמגע המיני. באשר למשמעויות – הרי ברור כי שפיכה מוקדמת נושאת בחובה משמעויות רבות ועלולה להשפיע על הקשר הזוגי בכללותו. התופעה הזאת, אם היא מתרחשת פעם אחר פעם בעת קיום יחסי המין, עלולה לפגום בטווח הבינוני והארוך בזוגיות. שפיכה מוקדמת מונעת בהכרח סיפוק מיני של השותפים למגע המיני ומביאה, מוקדם או במאוחר, למשבר בזוגיות. זאת, ועדיין לא מנינו כאן את הבעיות האחרות הנגזרות מהתופעה, הכוללות בדרך כלל העדר או הקטנה של היכולת להכניס את בת הזוג להריון.

ספריי RP
ספריי RP

 

כיצד מתגברים על שפיכה מוקדמת

מחקרים רבים ומאמרים מקצועיים רבים נכתבו על הסוגיה הזאת, מה שמלמד על החשיבות והמשמעויות שלה. במחקרים הללו מפורטות לא מעט שיטות להתגבר על התופעה. חלק מהשיטות הללו הן פסיכולוגיות וחלקן כרוך בתרגול חוזר ונשנה של מגע מיני, עד שמגיעים למצב אופטימלי של קיום מגע מיני מלא ואיכותי. ואולם מה שמשותף לכל השיטות הללו הוא העובדה שהן דורשות הרבה מאמץ מנטאלי ופיזי. ג'ל השהיה לטיפול בשפיכה מהירה של RP מספק פתרון איכותי ומהיר למצב. מדובר בפתרון טבעי וללא תופעות לוואי, המאושר על ידי משרד הבריאות. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.