אבן קיסר מבית שיש כהן

צילום תמונה ראשית: שי אפשטיין

שיש למטבח, לחדר האמבטיה ולמקומות נוספים בבית הוא אחד האמצעים המאחדים מעשיות ואסתטיקה. בעשור השמיני של המאה הקודמת נכנס לשימוש סוג חדש של אבן הקרויה אבן קיסר. במובנים רבים, מספקת אבן קיסר תחליף איכותי ומעניין לשיש ומאפשרת לבעלי מבנים, בתים ודירות לעצב את החדרים השונים בבית תוך הפחתה משמעותית של העלויות מצד אחד והעלאת האיכות של החומר מצד שני. מהי בעצם אבן קיסר ומה ההבדלים בינה לבין שיש? היכן ניתן להשיג משטחי אבן קיסר לעיצוב החללים הפנימיים בבית או בעסק? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

אבן קיסר, שיש ומה שביניהן

השיש הוא סלע גבישי, המתאפיין במראה ייחודי ומאפשר פיסול ועיצוב באמצעותו. בעבר הרחוק שימש השיש בעיקר כחומר לפיסול ואכן, בחלק ממדינות אירופה והמזרח התיכון שהיו חלק מהאימפריה הרומית יש פסלי שיש איכותיים. בתחילת המאה העשרים ועד לחלק השני שלה, שימש השיש גם כחומר שממנו נבנו משטחי העבודה במטבחים ובחדרי אמבטיה. השיש הוא חומר חזק ועמיד. מצד שני, הוא חומר רגיש במיוחד ויש מגבלה באשר לצבעים ולמרקמים שבהם ניתן להשיג אותו. לעומת זאת, אבן קיסר היא למעשה משטח קוורץ מעורב בפיגמנטים וחומרים פולימריים אחרים, שהם אותם החומרים שמהם עשוי הניילון. התערובת יוצרת משטח אחיד ויציב, המהווה חלופה הולמת למשטחי השיש. היתרון הגדול של אבן קיסר לעומת השיש הוא האפשרות לעצב את המוצר הסופי ולהתאים אותו למטבח, לחדר האמבטיה ולכו מקום אחר. בנוסף, מסחר הגוונים של אבן קיסר הוא גדול יחסית. ואם בכל אלה לא די – משטחי אבן קיסר הם ידידותיים לסביבה וניתן למחזר אותם בתום השימוש.

שיש למטבח אבן קיסר מבית שיש כהן
שיש למטבח אבן קיסר מבית שיש כהן

היכן משיגים משטחי אבן קיסר

משטחי אבן קיסר ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, המוסמכים גם להתאים ולהתקין את המשטחים במקומות הנדרשים. המשווקים המורשים אמונים על טיפול נכון במשטחי אבן קיסר, בהתקנה שלהם ובמתן המענה האולטימטיבי לכל מי שנזקק להתקנת משטחי קוורץ חדשים. מעוניינים להתקין משטחי אבן קיסר? אבן קיסר מבית שיש כהן הוא המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליכם להמשך התהליך.