סלון מעור ברשת דיבאני סנטר

אחד המרכיבים החשובים ואפילו העיקריים בכל בעולם בכלל ובישראל בפרט, הינו מערכת הישיבה הסלונית. כן, זאת בדיוק אותה המערכת שישראלים רבים נוהגים לכנות אותה בשם הגנרי סלון. בשורות להלן נרחיב על אופי המערכת והתפקידים השונים שלה. כמו כן נעסוק בהרחבה בשני סוגים של מערכות ישיבה איכותיות מבית דיבאני סנטר. הסוג הראשון הוא מערכת ישיבה מסוג MILENA והסוג השני הוא סלון עור מדגם SAINT GERMAIN (סאן ז'רמיין). יהיה מעניין – כדאי לקרוא.

מערכת הישיבה הסלונית בבית

למעשה, הסלון הוא החדר בבית אשר הכינוי העברי שלו הוא טרקלין. מדובר בחדר או בחלל בבית, המיועד לחיי החברה וחיי המשפחה בבית. בנוסף, החדר הזה הוא גם חדר האורחים בבית וכל אורח המגיע הביתה מופנה באופן אוטומטי לסלון. ואולם עם השנים דבק הכינוי "סלון" גם במערכת הישיבה הממוקמת בטרקלין. ייתכן שהדבר צודק – שכן מערכת הישיבה הזאת איננה ממוקמת בשום מקום אחר מלבד הטרקלין. בדרך כלל, סלון מעור ברשת דיבאני סנטר, כמו גם מערכות ישיבה אחרות, נועד לשפר את חוויית האירוח בבית. עם זאת, יש קרים שבהם למערכת הישיבה יש פונקציות נוספות, כולל האפשרות לפתוח את הספה ולהפוך אותה למיטה או ספה הכוללת גם ארגז מצעים. כך או אחרת, הדגש העיקרי בסלון בכלל וסלון מעור בפרט, הוא על הנוחות.

סלון מעור דגם SAINT GERMAIN דיבאני סנטר
סלון מעור דגם SAINT GERMAIN דיבאני סנטר

מערכת מילנה ומערכת סאן ז'רמיין

רשת הריהוט דיבאני סנטר אמונה של שיווק ומכירה של מיטב מערכות הישיבה והריהוט בישראל. עם המערכות הללו ניתן למנות את מערכת SAINT GERMAIN – מערכת ישיבה מעור המשלבת בצורה הטובה ביותר האפשרית אלגנטיות ואסתטיקה. עיצוב המערכת הוא מודרני, אבל המערכת בכללותה יוצרת רושם קלאסי חזק ויוצר דופן. עיצוב פנים שיקי לבית, עשוי להסתייע היטב במערכת הזאת. בנוסף למערכת כאמור לעיל כדאי להכיר גם את המערכת מסוג MILENA. המערכת הזאת מרופדת בעור איכותי וניתנת להשגה בשלל צבעים וגוונים. גוף המערכת עשוי עץ צפצפה ואשור והריפוד ממולא פוליאריטן מוקצף. בנוסף כוללת המערכת הזאת משענת ראש ניתנת לכוונון.

סלון מעור דגם MILENA דיבאני סנטר
סלון מעור דגם MILENA דיבאני סנטר

מעוניינים להתקדם לקראת רכישה? צרו קשר כעת ואחד מאנשי המקצוע שלנו ידאג לחזור אליכם במהרה להמשך התהליך.